Delfina Bo Delfina Bo
422
BLOG

Dzwonek w telefonie "precz z kaczorem"

Delfina Bo Delfina Bo Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Czy ktoś normalny zainstaluje sobie taki dzwonek? dzisiaj słyszałam trzykrotnie jak tłum kibiców/kiboli wrzeszczy "precz z kaczorem". Tak to zabrzmiało. Za pierwszym razem myślałam, że się przesłyszałam ale był drugi i trzeci. Miałam ochotę zapytać czy to aby na pewno tak brzmi dzwonek telefonu faceta, który był w towarzystwie innego, a ja sama i przyznam, że ciary mi przeszły po plecach i zrezygnowałam z pytania, ponieważ nie mam pojęcia do czego jest zdolny człowiek mający taki dzwonek w telefonie.  

Ludzie opętani gorączką wyborczą, popędzani przez swoich promotorów zdolni są do najgorszego. OPAMIĘTAJCIE SIĘ! To nie jest zabawne lecz groźne. Czy nie widzicie, że politycy są na wojnie, a Was wykorzystują jako mięso armatnie na pierwszej linii frontu?! Wojnę można prowadzić na różne sposoby i to jest jeden z nich, skłócić społeczeństwo. Nastawić przeciwko sobie, tak, żeby do gardeł sobie skakali, a oni sami i tak po wyborach pójdą razem na wódkę.

Jeszcze raz proszę ludzi uprawiających hejt by zastanowili się czy warto tak postępować? Jak by się czuli, gdyby ktoś o nich samych czy ich rodzinach tak się wyrażał?

Jesteśmy sąsiadami i nie rozmawiamy ze sobą bo polityka jest przeszkodą. Nawet nie wiedząc jakie sąsiad/ka ma poglądy nie zapytamy ze strachu właśnie przed hejtem, przed napiętnowaniem.

Czy nie widzicie jak daleko to zaszło? czy nie możecie normalnie po ludzku rozmawiać z ludźmi o innych poglądach? czy nie pytając o poglądy? Nie wchodzić ludziom z buciorami do ich serc i umysłów ale spróbować zwyczajnie porozmawiać może nie o polityce tylko na inne tematy. Eliminować z własnego życia brutalny i wulgarny język oraz negatywne zachowania, bo czasem wydaje mi się, że ludzie do komunikacji stosujący w dużej ilości wulgaryzmów nie są złymi, lecz w jakiś sposób pogubieni i ten ich świat pełen wulgaryzmów uważają za naturalny, nie dostrzegając piękna, uczciwości, życzliwości poza nim.

Nie jestem idealna pod tym względem i też czasem dopada mnie złość i niejednokrotnie mam ochotę przekląć czy komuś kto mnie rozzłościł powiedzieć coś nie miłego, ale staram się nad tym panować. Polski język ma tak duży zasób słów, że spokojnie można się obejść bez wulgaryzmów, bez obrażania innych.

Myślcie sami i nie dajcie się wodzić za nos politykom. Do których należy mieć dystans i słuchać choćby z tego względu, żeby wiedzieć jakie mają plany, oraz czy te plany są zgodne z naszymi oczekiwaniami, czy państwo na tym nie ucierpi? Nie bądźmy też egoistami, ponieważ bardzo ważny jest stan naszego państwa, naszych elit ponieważ to od nich zależy jak się będzie żyło nam wszystkim.




Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości