Ruiny państwa prawa. Foto Z. Mac
Ruiny państwa prawa. Foto Z. Mac
Dialogi z podłogi Dialogi z podłogi
328
BLOG

Nasza kamienica. Sąd nad sądem

Dialogi z podłogi Dialogi z podłogi Polityka Obserwuj notkę 0

Tylko u Pana Boga można upomnieć się o sprawiedliwość - powiedziała Pani Bronisława Bronka po obejrzeniu wiadomości na ekranie telewizora "rubin".  Pan Bronek - mąż - dodał: - A nie mówiłem, że tak będzie.

Sąsiedzi jakoś bez humoru rozeszli się do domów, kiedy ogoszono wyrok w sprawie posłanki - łapówkarki. Nawet zapowiedź ułaskawienia matek i ojców pierwszego kwartału przez Tuska D. F. nikogo specjalnie nie zainteresowała. Na takie plewy, to już nikt w NASZEJ POLSKIEJ KAMIENICY nie daje się nabrać.

Na sobotę i niedzielę planowany jest panel dyskusyjny pod trzepakiem. Nie wszyscy mają działki pod miastem, to i gdzieś na świeżym powietrzu posiedzieć trzeba.

Od wczoraj łapówkarze mogą czuć się bezpiecznie. Wdzięczny jestem za doinformowanie mnie w tej sprawie audycji TVN 24. Tak i tylko tak mogę interpretować wyrok sądu w sprawie byłej posłanki. 
Dopiero dziś dosłyszałem, że ta pani należała do PO. Moja wina. Wcześnie nie zwracałem uwagi na przynależność polityczną złodziei i innych szubrawców. 
Poważnie traktowałem długo symbol orła na sędziowskiej todze. Oto nie dość, że go opluto, to jeszcze dostrzegłem inny wymiar łańcucha na którym wisi.
To orzeł na łańcuchu, niczym pies przykuty do budy. Od wczoraj, nawet za cenę katorgi, kary dożywotniego więzienia, wyroków sądów powszechnych w Polsce dotyczących członków partii rządzących nie będę przyjmować na serio.
Panie sędzio łaskawy, proszę powiedzieć, czy wziął pan w łapę za ten wyrok? Tylko tak uczciwie. Czy może pomroczność jasna spowodowała u pana nieodwracalne szkody w rozumieniu prawa i kodeksu karnego?
Były czasy, nie tak odległe, kiedy dekomunizację przeprowadzono w wielu krajach europejskich. W Polsce poprzestano na "grubej kresce".
To po wczorajszym wyroku jesteśmy pod kreską. Nie tylko gospodarczą.
Orłu na sędziowskiej todze nie tylko napluto na koronę. Ukręcono mu z szyderczym uśmiechem łeb i wyrwano pióra.
Wystarczająco obrazowo opisałem stan polskiego sądownictwa?
To teraz proszę pozwać mnie za obrazę sądu. Uprzedzam, zamierzam obecnie odpowiadać tylko przed Sądem Ostatecznym. 
Łapówkarze! Hulaj dusza - sądu nie ma.

W Klubie "Karaluch" po staremu. Brakuje mleka w proszku dla dzieci matek z poprzednich kwartałów.

Jestem reporterem /Polskie Radio: "Magazyn Studencki", "Studio poszukiwań", "Zapraszamy do trójki"; Telewizja Polska; Redakcja "info"; "Na przełaj"; WRI/. Tel.: +48 572977606 z.mac.infopl@gmail.com *** Tylko z naturalnych materiałów. Projektujemy i wykonujemy wnętrza, w których jest MIŁO-ść... E - mail: ata.eliza@gmail.com Tel.: +48 790808523 Zdzisław Ryszard Mac Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka