zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
dodozaur dodozaur
1440
BLOG

Ależ Ona ma kopyto !

dodozaur dodozaur Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

                             WTA French Open 2019  Iga Świątek vs Wang Qiang  6 : 3, 6 : 0 

Tylko 53 minuty potrzebowała Iga żeby wysłać zajmującą 16 miejsce w rankingu WTA mistrzynię Chin do domu.

Wiem że popadam w tryumfalizm, ale jestem świeżo po meczu i nie mogę się powstrzymać. To co zrobiła ta młodziutka dziewczyna postawiło mi resztki włosów na głowie do pionu  

Jedyny moment wahania pojawił się kiedy w pierwszym secie przy stanie 2:0 dla Igi, Chinka bardzo szybko wyrównała na 2:2. Miałem wtedy moment niepewności, bo Iga jest jednak mniej ograna w międzynarodowych imprezach tej klasy i bałem się że siądzie jej psychika i zacznie się mylić.

Nic takiego się nie stało.  Iga dołożyła do pieca w takim stylu, że Chinka nie miała już nic do powiedzenia aż do końca meczu. 

Nie wiem jakie były ustalenia przed spotkaniem, ale efekt jest piorunujący. Moim zdaniem Jej trzeba dać do ręki narzędzia w postaci konkretnych sekwencji zagrań i taktyki, a z resztą sobie poradzi.

To wojowniczka .

Wielkie gratulacje za wynik i za styl, no i najlepsze życzenia urodzinowe !

Osiemnastkę w życiu obchodzi się tylko raz.


Miłego popołudnia

 

dodozaur
O mnie dodozaur

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport