doku doku
218
BLOG

Katastrofa nadciąga - Nowy Pisi Ład zaczyna działać.

doku doku Gospodarka Obserwuj notkę 3

Mam pierwsze informacje od znajomych, już mniejsi przedsiębiorcy zaczęli zwalniać ludzi - nie stać ich na zwiększone składki na ZUS. Rządzący socjaliści konsekwentnie likwidują kapitalizm i odbudowują PRL. Zaczęła się rzeź małych firm. Znam kilka osób, które nie wiedzą, jaki złem jest Nowy Polski Ład - prawdziwy ciemnogród.

A ja nie alarmowałem, śmiałem się tylko z sowieckiej propagandy rządu - myślałem że to tylko kolejna przedwyborcza propaganda dla ciemniaków., że bolszewicy nie odważą się na przywrócenie PRL... a tymczasem mali przedsiębiorcy już zaczęli się zwijać. Trzeba zacząć traktować poważnie rządzące Polską siły zła.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka