doku doku
72
BLOG

Obrona przed hochsztaplerstwem

doku doku Kultura Obserwuj notkę 1

"Odpowiedz uczciwie, komu objawiła się Maryja - kogo wezwała do modlitwy" - to moje wezwanie do ujawnienia źródła informacji przez autora notki.  Ponieważ moje komentarze zostały zablokowane, muszę tutaj ostrzec przed tego rodzaju oszustwami. Uczciwy (bierze odpowiedzialność sam) oszust woła: "miałem objawienie, objawiła mi się Maryja i przemówiła do mnie". Mniej uczciwy oszust mówi: "Kazikowi z Kopytnicy objawiła się w zeszłym miesiącu Maryja i wezwała..." - w razie czego wykręci się mówiąc, że tak mu powiedziano. A co zrobił autor notki? Napisał puste: "Królowa wezwała do modlitwy"

Spytałem, kogo Maryja wezwała i w jakiej formie się mu objawiła. Zostałem obrzucony obelgami, jak za czasów prześladowań religijnych, i zablokowany.

Uczciwy portal nie powinien tolerować działalności tego rodzaju podejrzanych agitatorów, tak jak notek uprawiających kryptoreklamę, ani notek nawołujących do popełnienia przestępstwa. Wiem, że trudno o moderatorów, więc nie wymagam wiele, ale proszę przynajmniej forumowiczów o ostrożność i adekwatną ocenę takich praktyk.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura