doku doku
304
BLOG

Znów zablokowany

doku doku Kultura Obserwuj notkę 34

"Stary" zablokował mnie za antyrosyjskie poglądy. Zrobił to w tak nieuczciwy sposób, że muszę odpowiedzieć mu na swoim blogu.

@Stary!

Po raz trzeci nieuczciwie cenzurujesz moje komentarze, po raz trzeci karzesz mnie za antyrosyjskie poglądy. Do trzech razy sztuka. Więcej nie dam się nabrać na twoje sztuczki z blokowaniem i odblokowywaniem. Kończę z tobą ostatecznie. Nie wiem, czy jesteś aż tak głupi, czy aż tak perfidnie nieuczciwy, ale usunięcie komentarza z pozostawieniem własnej nieuczciwej odpowiedzi na komentarz, insynuującej że jestem prorosyjski, świadczy o podłości najgorszego rodzaju. Ostatecznie uznaję cię za ruskiego agenta.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura