DotCa DotCa
121
BLOG

Rodzaje Kato-histeryzmu, ktȯre nie promują cywilizacji Chrzescijańskiej...

DotCa DotCa Kultura Obserwuj notkę 4

image

Właśnie napisałem taki oto komentarz pod notka blogierki @Wiesława odnośnie jej notki o Opłatku w Sejmie, a kiedy chciałem opublikować pojawila mi się informacja p.t. Nie możesz komentować na tym błogu. 

„Tradycja opłatka to zacna i bardzo patriotyczna tradycja, ktȯra zdawała się zawierac elementy nielegalności w zarządzanej przez sowietȯw Polsce, była celebrowana z wielką starannościa i pełną wiarą w jej sens, przez przedstawicieli Polonii i przez Polakȯw na emigracji w Kanadzie. Zdaje się że powrȯciła do Polski po 1989 roku i jest smutne dla mnie to, że teraz w Wolnej Polsce pojawiają się siły, ktȯre tą piekną tradycję starają się zniszczyć. Nie o taką Polske chyba walczyliśmy.”

Tym samym moje pozdrowienia dla pani Wiesławy, a blogierȯw KaczkaMoralna, GenekX i inne Nudne Teorie, zachęcam do skorzystania z okazji, żeby użyźnić glębę pseudo-wolności wylewając swȯj gnoj na mnie pod tą oto krotką notką. Moja klęska, wasze zwycięstwo wiec pozostaje mi pgratulowac opcji antypolskiej.

Oczywiście pani @Wiesława nie może od dzisiaj komentować na moim błogu, chociaz chyba nigdy nie komentowała, nie wiem, ale jest pierwszą i jedyną "damą" polskiej prawicy skrajnej ktȯrą ja uroczyście blokuję.


DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura