DotCa DotCa
694
BLOG

Koncert z okazji 100-lecia odzyskania niepodległosci - to nie Hollywood...

DotCa DotCa Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

To coś lepszego! To niewątpliwie bardzo udana impreza na najwyższym światowym poziomie.

Nie mam tu raczej zbyt dużych wątpliwości, że skonfrontowanie tego tzw show, z czołowymi produkcjami Hollywoodzkimi powinno przynieść według mnie zwycięztwo koncertowi z soboty 10 listopada.

Oglądając koncert byłem i nadal pozostaję pełen podziwu dla ilości pracy i wysiłku włożonego w spektakl, w organizacje, dynamike, jakośc poziomu artystycznego, wspaniałej, bogatej i ciekawej oprawy muzycznej oraz czystej i interesującej prezentacji audiowizualnej.

Należe do tych osób które nie lubią dobrej lecz nudnej sztuki, nie lubie odgrzewanych kotletów, a finezja która należy dostrzec w przygotowaniu takich programów jak ten, i to że dokonano tego z tak olbrzymią dokładnością, w tak wyjątkowo czystej, zrozumiałej i przejrzystej formie zawsze mnie fascynowało i będzie fascynować.

Moje gratulacje dla tworców i organizatorow tego widowiska.

Niezależnie, zainteresowało mnie również inne zjawisko i pomimo starannego przeglądu notek na S24 to raczej nie spotkałem notki w tym temacie, w temacie Koncertu na PGE.

Praktycznie zero, grobowa cisza.

Stąd myśle że nawet najwięksi narzekacze i maruderzy, i ci ciagle lamentujący, i ci bijący się w piersi, i ci wiecznie skuleni, i ci zapatrzeni w swoje kompleksy zaniemówili na jakiś czas, bo nie ma się po prostu do czego przyczepić.

DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura