Powściągliwy Dynamitard Powściągliwy Dynamitard
103
BLOG

50 lat bez zadyszki.

Powściągliwy Dynamitard Powściągliwy Dynamitard Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


“Koronawirus? Szczerze wątpię! Poza tym on zabija tylko starszych i schorowanych” - te dość oryginalne słowa mojego 73-letniego landlorda z Wielkiej Brytanii niespodziewanie wróciły do mnie, kiedy obserwowałem zmagania polskie z koronawirusem, przy okazji obnażając intelektualną pułapkę w jakiej znalazł się Komendant Polski. 


Problem w tym, że władza mojego landlorda ogranicza się wyłącznie do domu w którym zajmuję pokój, Naczelnik natomiast coraz bardziej beztrosko zarządza całym naszym krajem. 


Jaka to pułapka? Otóż okazuje się, że zarówno tem pewny siebie Brytyjczyk, jak i równie pewny swego emeryt z Żoliborza, w zupełnie ten sam sposób podchodzą do zagrożenia, jakim jest koronawirus. 


Okazuje się bowiem, że jednym z głównych osobistych przekonań Jarosława Kaczyńskiego, a właściwie osób posiadających dostęp do mitycznego Ucha Prezesa jest to, że koronawirus to nic poważnego, za dużo o tym mówią w telewizji a to taka chińska grypa. Jestem w stanie to zrozumieć, ponieważ Naczelnik dobrze wie, że telewizja w Polsce pokazuje to co chce by było pokazane, a internet to niepoważne miejsce pełne zmyślonych informacji.


50 lat temu zarówno mój landlord jak i Komendant bez większej zadyszki (mam nadzieję!) wbiegali na siódme piętro kamienicy. 50 lat później, też bez większej zadyszki wygłaszają opinie, które mogą niejedną osobę o te zadyszkę przyprawić.  

Any writard who writes dynamitard shall find in me a never-resting fightard

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości