Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
248
BLOG

Bardzo krótka rozprawa między panem, wójtem i plebanem - znowu bloger @marek.w

Dziobaty Dziobaty Polityka Obserwuj notkę 17

W komentarzach do mojego poprzedniego artykułu krytykującego blogera @marka.w, pojawił się jego komentarz zaprzeczający faktowi zbanowania mnie przy próbach komentowania jego wywodów.  

Krótko mówiąc – bloger @marek.w zaprzeczył, że mnie zbanował. 

Dzisiaj znalazłem jego nowy artykuł, rzecz jasna na pierwszej stronie witryny S24. 

Napisałem swój komentarz licząc, że wreszcie będę mógł z nim wymienić kilka opinii, będących na przeciwległym biegunie poglądów i rozważań Autora. 

W swoim pierwszym komentarzu do najnowszego wyczynu blogera @marek.w, napisałem jak poniżej (przed puszczeniem komentarz skopiowałem).

"Moja kolejna próba komentowania z obawą, że zostanę zbanowany. Cytuję Autora - 

"Dopiero gdy starannie przeanalizujemy poprzednie przykłady, możemy zrozumieć całą szkodliwość strategii izolacjonistycznej Trumpa wyrażonej w haśle - Ameryka first ! W imię tej strategii Trump zerwał dwa wielkie Pakty z Europą i państwami Pacyfiku, które miały stworzyć wielką antychińską Koalicję, dającą dalszą Hegemonię Ameryce. W efekcie Trump porzucił Sojuszników Ameryki na łup jej wrogów, szczególnie Chin, które oczywiście natychmiast z tego skorzystały, zawierając w własne Pakty handlowe z tymi samymi państwami, przez co praktycznie usunęły USA z światowej areny Gry o wpływy. Abstrahując od wszelkich innych spraw dla mnie jest to największy sabotaż Amerykańskiej Racji Stanu w dziejach jej Prezydentów ! "

Cytat jest podstawą do dyskusji... Zobaczymy. "

No i zobaczyliśmy! ... Zobaczyliśmy że bloger @marek.w walczy nieczysto... Nie zgadzam się z tezami blogera @marek.w... i nie mam okazji go wypunktować... 

Czy muszę sobie wyrwać serce z piersi? 

Don’t worry – druga rozprawa będzie!


Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka