Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
198
BLOG

Numerologia, astrologia i wróżby – dla blogerki @kobieta kula zdanie odrębne

Dziobaty Dziobaty Społeczeństwo Obserwuj notkę 12
Już następnego dnia po mało ważnym artykule na temat covidowych losów świata, piszę replikę do komentarza znanej blogerki @kobieta kula, która zarzuciła mi że nie dziobię dobrze... Zapewniłem blogerkę że dziobię dobrze, co uzasadniam sieciowymi referencjami.

Nie minął dzień jeden cały od ukazania się artykułu blogera @dziobaty, na temat losów ludzkości w Omikronowym roku 2022... Serce mi pęka, bo na artykuł zwróciło uwagę niewielu czytaczy i artykuł przepadł... Przesadzam, otwarć trochę było, ale komentatorów tylko troje...

Redaktor chyba też mi się przysłużył – nie wiedząc czemu (ja nie wiem?), na początku tłustym drukiem umieścił streszczenie artykułu (to się nazywa Lead), w którym (jak zwykle) staram się temat zamazać, żeby cenzora wprowadzić w błąd... Dotąd takie praktyki nie wystąpiły; musi nadszedł mój czas... Sprawdziłem – do artykułów Redaktora Wosia takich doczepek nie ma.

Artykuł komentowała blogerka, którą zawsze posądzałem że jest kryształową kulą, gdyż potrafi wróżyć z wszystkiego i na wielu rzeczach się zna.

Blogerka napisała, słowo w słowo – „Niestety. Kolega @Dziobaty niedobrze diobał w temacie. ;-) Notka wprawdzie ciekawa, ale liczba 22 nie wchodząc w rachubę, albowiem tak numerologia nie działając. 2022 ma w sobie trzy dwójki , więc liczbą roku 2022 jest liczba 6.”

Najwięcej mnie zabolało, że @kobieta kula nazwała mnie w komentarzu Kolegą (przez duże K), podczas gdy ja starałem się zawsze z blogerką spoufalić i wyczyniałem w swoich komentarzach różne dwuznaczne łamańce... potem zarzucała mi różne straszne rzeczy. Myślałem że jesteśmy położeni bliżej.

Po drugie - dziobałem dobrze; zawsze staram się dziobać drobiazgowo, żeby żadnego ziarna na uprawionej ziemi nie zostawić... Już kiedyś wyjaśniałem, że nie robię w drewnie i dzięciołowate upuszczenia i wióry w lesie są mi obce...

Do rzeczy; oprócz wiedzy tajemnej zalegającej w mózgowiu, z netu korzystam z dużą wprawą, w dodatku w językach obcych.

W ostatnim artykule powołałem się jeno na strony w języku polskim, bez wyszczególniania skąd i co, bo jakież może to mieć znaczenie w somnabulicznej astrologii...

Sam wróżbitą nie jestem, ale z wiedzy senników i zjaw sennych korzystam. Tym materiałem na Salonie z innymi się nie dzielę; z powodu kompletnego braku salonowego zainteresowania, co na ważne wydarzenia polityczne mają do powiedzenia nieboszczycy; w szczególności Sokrates, Wernyhora i Towarzysz Stalin, bo na streszczenia rozmów z wymienionymi się powoływałem.

Nie każdy musi wiedzieć kto zacz był Sokrates albo Wernyhora, ale Towarzysz Stalin...? W to trudno uwierzyć, bo cały świat nazywał Go kiedyś – Słońce Świata, albo coś takiego... Wszystkie dzieci o Nim wierszyki mówili a dorośli śpiewali kolędy.

Ośmieliłem się w artykule napisać że – „ Numerologiczne „22” to głęboko uduchowiony znak, który działa na płaszczyźnie materialnego świata” i że „ człowiek o tej wibracji jest manifestacją boskich sił twórczych działających w ludzkiej rzeczywistości.

Nie napisałem nawet że „22” jest liczbą mistrzowską (wytłuszczam).

A w sieci aż się roi - Numer 22 niesie ze sobą energie intuicji, harmonii i balansu, ewolucji, służby, dyplomacji, dostosowywania się, filantropi, obowiązków, emocji, ... Długo szukać nie trzeba.

Numerologia 22 – liczba mistrzowska - astroweb (https://astroweb.pl › numerologiczna-22)

Numerologiczna dwudziestka dwójka to jedna z głównych liczb mistrzowskich (http://sennik.us > 22)

Anielski numer 22 – Numerologia (https://www.cerestial.pl › anielski-numer-22-numerologia)

2021 Numerologia 22 - Liczba mistrzowska (https://blog.otylia.pl › numerologiczna-22)

Numerologia 22 2021 - liczba mistrzowska | Liczba 22 | Cyfra 22 (https://numerologia-partnerska.blogspot.com › 2014/10

Droga Życia liczby 22 - Jarosław Olewicz (https://jaroslawolewicz.com › droga-zycia-liczby-22)

Numerologiczna 22 | WróżbyTarot.Online  (https://wrozbytarot.online › ... ›)

Numerologiczna 22!... Co z nami po tym wszystkim teraz będzie, @kobieto kulo?...

Odpowiedz mi zgrabnie please, bo do rejenta nie pójdziemy... Czy w kulę śnieżną przeobrazić się zamierzasz? Lodową kulą nie zostań, piorunem kulistym nie bądź...

W Polsce (podobno) zima, nadchodzące święta nie wiadomo jakie będą... Wiadomo, ale nie wiadomo, bo Omikron się czai !?

Co do losów ludzkości zapewniam solennie – będzie jak trzeba.


Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo