E.B E.B
372
BLOG

Czy to już koniec S24 cd.

E.B E.B Kultura Obserwuj notkę 10

Szanowni Państwo,


Widzę, że są komentarze pod moją poprzednią notką, ale nie mogę ich odczytać ani na nie odpowiedzieć.


Być może to wina mojego komputera, a może zamknięto mi buzię :).


Dopóki się to nie wyjaśni, nie mogę rozmawiać tak jak dawniej.


Dziękuję wszystkim za miłe rozmowy i być może do usłyszenia...kiedyś...


Komentarze Witolda Gadowskiego będę zamieszczać dalej i może uda mi się czasem napisać jakąś notkę.


Pozdrawiam Państwa serdecznie


Ewa

E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura