Emanuel Czyzo Emanuel Czyzo
2127
BLOG

List dziecka nienarodzonego do matki

Emanuel Czyzo Emanuel Czyzo Kultura Obserwuj notkę 2

 

List dziecka nienarodzonego

do matki

 

- Mamo, nie wiem, co się ze mną dzieje. To boli...

Cokolwiek się ze mną stanie, pamiętaj  że bardzo Cię kocham – to były moje ostatnie słowa.

Nie wiem, czy je słyszałaś, Mamo. Mam nadzieję,że tak.

Teraz nie ma Cię przy mnie,

ale ja jestem przy Tobie, w modlitwie.

Tak trudno mi wyrazić całą moją miłość do Ciebie.

Nie ma na to odpowiednich słów.

Już dawno Ci przebaczyłem, tak jak i Pan Jezus,

z którym teraz jestem i jestem szczęśliwy.

Nie dane było mi wprawdzie zaznać szczęścia na ziemi, ale tak widocznie musiało być...

Tak trudno jest mi mówić do Ciebie bez wzruszenia.

Bardzo za Tobą tęsknię, Mamo...
Nie wiem, o czym mam Ci powiedzie
ć najpierw.

Czy o tym, jak wspaniałe jest niebo?

Czy też może o tym, jak wielką miłością darzy Cię Pan Bóg? Kiedy widzę Cię całą we  łzach, dociera do mnie,że zapominasz o Jego istnieniu, a On jest i jest przy Tobie.

Ty Go odtrąciłaś, ale On jest i czeka aż się do Niego zwrócisz. Wiem,że bardzo przeżyłaś moją śmierć, chociaż starasz się tego nie okazywać.

Codzienne czynności, monotoniażycia, a wszystko w bólu, strachu iżalu, który starasz się zabić, a który tkwi w Tobie i nie dajeżyć.

Tak bardzo chciałbym Ci w tym ulżyć, ale nie wiem, jak.

Mogę się tylko modlić...

Piszę te słowa złaski Bożej i chcę,żebyś je dobrze zapamiętała. Za każdym razem, kiedy będziesz smutna, przypomnij sobie mnie i moją miłość, przypomnij sobie także,że masz kogoś, kto Cię kocha tak bardzo,

że umarł za Ciebie na krzyżu,abyś Ty mogła  żyć.

Jesteśmy tu i czekamy na Ciebie.

Pan Jezus pragnie przytulić Cię do swojego Serca,

ale Ty też musisz tego chcieć i pamiętać,

że bez Twojej woli to się nie stanie.

Tyle chciałbym Ci powiedzieć o Bożym Miłosierdziu,

o Bożej Miłości,że nie wiem, od czego zacząć.

Powiem Ci tylko,że chociaż pewnie jeszcze o tym nie wiesz,to właśnie Boża Miłość jest tym, czego pragniesz w tej chwili najbardziej.

Miłość i Miłosierdzie.

O ilełatwiejsze byłoby Twojeżycie, gdybyś zawierzyła je

Panu Bogu.

Ale to jest Twoja decyzja i ja nie mam na nią wpływu.

Może, kiedy przeczytasz te słowa, zrozumiesz,żeżycie

tylko wtedy ma sens, jeżeli zawierzysz je Bogu.

Mam nadzieję,że tak się stanie iże spotkamy się kiedyś

w niebie. Ty i ja. Nareszcie razem.

 

Twój ukochany syn

Dla mnie człowiek, to c+u+d, czyli ciało + umysł + dusza. I o tych sprawach myślę i piszę od czasu do czasu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura