entner entner
97
BLOG

@"końkluzja" czyli, niczym @Starego wiarygodność ...

entner entner Polityka Obserwuj notkę 2

…. chyba nie będę odkrywczy … kicha !

__________________________  

… do wglądu :


/  entner

21 sierpnia 2019, 19:45

@konkluzja 


Fachowo podeszłaś do sprawy … wiesz może kto wykreował te, narodowe po nazwie organizacje, kto je sponsoruje ( mundurki, buty- tudzież do nich pasta, fryzjer kosztują ), kto im pisze scenariusze występów, itd., itp. 


Dasz radę zmierzyć się z tym pytaniem czy pójdziesz w ślady swojego mentora, @Starego ( też fachowo w temacie tych nacjonalistów dał głos u siebie ) i tak jak on podwiniesz ogon i dasz nogę w krzaki ?

__________________

konkluzja

22 sierpnia 2019, 13:57

@entner 

Ha, ha, ha! Cenzor się znalazł - wielonickowiec z pisowską moralnością! Wiesz, gdzie mam twoje badanie mojej wiarygodności?... Domyśl się pisowski cyberżołnierzyku.

______________________

entner

22 sierpnia 2019, 18:57

@konkluzja 


Tyle się rozpisałaś ( również a może przede wszystkim na mój temat ) - a ja oczekiwałem sensownej odpowiedzi na postawione pod Ciebie pytanie ... nie dasz rady, prawda ?


ps. idziesz w zaparte z tym cyberżołnierzykiem... nie jestem w zastępach "Jozuego". 


__________________________


konkluzja

22 sierpnia 2019, 19:19

I po co ten wielonickowy cyberżołnierzyk i żydożerca w jednym puszcza tyle pary w gwizdek, skoro jego wolszczyzna jest całkowicie poza zasięgiem mojej percepcji?


________________________



… tak wygląda konwersacja z wiarygodnymi inaczej  ( ze stajni @Starego ) komentatorami na S24.


No cóż. żydowska propaganda unika Prawdy jak diabeł święconej wody… mają to w parchatych genach.


entner
O mnie entner

dobry profil

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka