orlen.pl
orlen.pl

#DobryKierowca! - sportowcy Orlen Team i dzieci apelują o przestrzeganie przepisów

Redakcja Redakcja Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
PKN Orlen zainaugurował w piątek kolejną odsłonę kampanii #DobryKierowca!. W ramach akcji o przestrzeganie przepisów ruchu drogowego apelować będą sportowcy Orlen Team, w tym kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, a także dzieci. Kampania potrwa do 14 listopada.

#DobryKierowca!

#DobryKierowca to taki, który nigdy nie prowadzi po alkoholu, ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych, dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie i nie przekracza dozwolonej prędkości. Właśnie te cztery zasady odpowiedzialnej jazdy będą tym razem promować sportowcy biorący udział w kampanii przygotowanej przez PKN Orlen - ogłosił koncern w piątkowym komunikacie.

W informacji przypomniano, że będzie to już trzecia odsłona akcji.

- Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie, jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii, to dzieci będą starały się edukować dorosłych - zapowiedziała Agata Górnicka, dyrektor biura relacji z otoczeniem PKN Orlen, cytowana w komunikacie koncernu. Przyznała jednocześnie, że twórcy i uczestnicy akcji #DobryKierowca liczą na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą na tyle skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy, iż w efekcie kampania przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach.

Zobacz: Szwedzkie media nie zostawiają suchej nitki na TVP po materiale "Wiadomości"

Gwiazdy sportu

Jak zapowiedział PKN Orlen, zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy będą promować czołowi sportowcy Orlen Team, w tym kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. "Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców" - podkreślił koncern, informując, iż trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa od 29 października do 14 listopada.

Według PKN Orlen, materiały promujące kampanię będą dostępne w Internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe - za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.

WP

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka