eska eska
2260
BLOG

Morawieckiego program rozwoju

eska eska Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 86

Będzie cudnie, będzie hub gazowy i hub komunikacyjny i rura do Norwegii. I będą drogi, koleje i mieszkania. Nawet świetlicami wiejskimi władza się zaopiekuje.
Oby! Tzn. cudnie, ale jednak łapy precz od świetlic, co za dużo, to niezdrowo :)

Niestety, mam okropnie malkontenckie pytanie – a my to tak sami dla siebie i za swoje te huby, czy może we współpracy z innymi państwami? A jak tak, to z którymi konkretnie i w jakim procencie udziału? I jak ma być układane finansowanie?

I następne malkontenctwo – ponoć już prawie jest gotowa analiza środowiskowa dla tego nowego super lotniska wraz z otoczeniem, to ja się pytam - a gdzie projekt tego zamierzenia? Bo mnie się jakoś tak wydaje, że bez umieszczenia tego w przestrzeni takiej analizy zrobić się nie da. Oczywiście nie mówimy o projekcie budowlanym, tylko o wstępnej koncepcji przestrzennej, niemniej cosik na mapie musi być.
To ja bym chciała to zobaczyć. I parę tysięcy mieszkańców okolicznych wsi pewnie też. 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka