eska eska
2182
BLOG

To ja wysiadam, pa!

eska eska PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 71

Joanna Kopcińska została nowym rzecznikiem rządu; Marek Suski został szefem gabinetu politycznego premiera Morawieckiego,a szefem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michał Dworczyk - poinformował na konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Marek Suski, lat 60, wykształcenie – pomaturalne Studium Technik Teatralnych.
Ścieżka polityczna też szalenie ciekawa – dyrektor biura poselskiego Jarosława Kaczyńskiego, a potem od 2001 sam w sejmie jako poseł. Poza tym żadnych szczególnych funkcji ani szkoleń. Jest to moim zdaniem znakomity szef gabinetu politycznego premiera, zwłaszcza na tak trudne czasy, jakie nadchodzą. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To ja wysiadam z tego pociągu - sorry, panie Naczelniku, ale są granice paranoi, których nie należy przekraczać. Dodam, że zastanawianie się nad tym, czy Naczelnik zwariował, czy też nadal dotrzymuje paktu z diabłem, zawartego 30 lat temu  – kompletnie mnie już w tym momencie nie interesuje.

 

https://wpolityce.pl/polityka/372510-zmiany-w-kprm-nowym-rzecznikiem-rzadu-joanna-kopcinska-szefem-kancelarii-zostal-michal-dworczyk-a-szefem-gabinetu-politycznego-marek-suski

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka