eska eska
1484
BLOG

Rada Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

eska eska Polityka Obserwuj notkę 46

ZARZĄDZENIE

MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO*

z dnia 23 lutego 2018 r.

w sprawie powołania członków Rady Muzeum przy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz.U. z 2017 r. poz. 972 i 1086) w związku z § 11 ust. 2 statutu Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, stanowiącego załącznik do zarządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 30 aja 2017 r. w sprawie nadania Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Dz.Urz. MKiDN poz. 31) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się członków Rady Muzeum przy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN na kadencję w latach 2018 - 2022, w następującym składzie:

1.     Artur Hofman

2.     Ewa Malinowska - Grupińska

3.     dr Aleksandra Katarzyna Namysło

4.     Małgorzata Niezabitowska

5.     prof. dr hab. Andrzej Paczkowski

6.     Shana Penn

7.     Zygmunt Rolat

8.     prof. dr hab. Adam Daniel Rotfeld

9.     Ryszard Schnepf

10. Jarosław Sellin

11. Albert Stankowski

12. dr Mateusz Szpytma

13. Marian Turski

14. Piotr Wiślicki

15. Renata Wiśniewska.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego: P. Gliński

http://www.polin.pl/pl/aktualnosci/2018/02/27/rada-muzeum-polin-kadencja-2018-2022

 

I właściwie to już nie mam nic do powiedzenia .....

 

Tzn. rozumiem, że w radzie Muzeum Żydów są Żydzi, ale dlaczego TW i "resortowe dzieci "?
To już samo pochodzenie też nie starcza, jeszcze musi być żydokomuna i tywulce?

Dlatego tylko uprzejmie donoszę, że jak to wczoraj znalazłam przypadkiem, to mnie mało szlag nie trafił. Nie żeby mnie zdziwiło cokolwiek, od połowy sierpnia 2015 (sprawa Mastalerka) wiedziałam już, że to wszystko dziwnie pachnie, ale miałam nadzieję..... Cóż, nadzieja matką głupich, ale żeby już tak na chama?  To znowu przerosło moją wyobraźnię...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Mój nowy album - W dolinie Żylicy. 
Ze studiów nad architekturą drewnianą Beskidu Śląskiego
O POLSKIEJ  tradycji budowania, zapoczątkowanej jeszcze przez cystersów. Kupujcie, bo tego już w realu nie zobaczycie. Przepadło wszystko. >

https://basnjakniedzwiedz.pl/produkt/w-dolinie-zylicy-ze-studiow-nad-architektura-drewniana-beskidu-slaskiego/


eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka