Eternity Eternity
287
BLOG

Amstern na wakacjach…

Eternity Eternity Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 28


Dostałem dzisiaj kartkę pocztowa od Amsterna. Nie jestem pewny, czy mogę publicznie? A niech będzie…

Następnie ja przesyłam Melissa z mojej ex Austrii…

W wieku sześciu lat Melissa Naschenweng uczyła się gry na akordeonie styryjskim z ojcem Andreasem Müllmannem, a w wieku ośmiu lat uczyła się gry na gitarze. Po raz pierwszy pojawiła się na scenie z zespołem swojego ojca Wollayersee Echo. Po dojrzałości rozpoczęła studia prawnicze w Grazu, jednak to się kończy.

W 2010 roku zajęła drugie miejsce w konkursie Melodien der Alpen. Jesienią 2012 roku wystąpiła w Musikantenstadl i wygrała konkurs dla młodych talentów. W 2014 roku przyjeżdża do Herz von Österreich . W 2016 roku była obecna na Donauinselfest oraz na zimowych i letnich festiwalach Wenn die Musi spielt .


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura