Michał Sławski Michał Sławski
24
BLOG

Dla Ciebie

Michał Sławski Michał Sławski Kultura Obserwuj notkę 0

Zobaczyłem Cię na przystanku

spytałem dokąd jedziesz piękna

Cóż za szczęście się okazało

też donikąd ten sam przystanek

Zapraszam do siebie

na wino w kartonie

Na upojną noc

pod mostem miłości

A rano wstaniemy

weźmiemy wymięte kubeczki

Pójdziemy na miasto

żebrać od przechodniów drobne człowieczeństwa

Uzbieramy razem więcej

na obiad z mięsistych marzeń

Kolację ze zmielonych snów

i zostanie nam jeszcze

Zostanie nam jeszcze

na cukierki subtelnych pieszczot

Wiatru, śniegu i deszczu

w te poranki tak bardzo grudniowe

Tylko przyjmij zaproszenie

jesteś ostatnią moją szansą

Nie zrzucaj mnie z huśtawki

jak wszystkie te inne poprzednie

Przyjdź na zawsze

w wygodnych trampkach przeznaczenia

I nie odchodź

gdy znowu zawiodę tak bardzo

A gdy już wypalimy całą trawę świata

gdy czas zdmuchnie ostatnią świeczkę

To Ty będziesz tą

która napisała moje życie wierszem


otwarty, sympatyczny przystojny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura