Polityka 3.04.2017, 00:59 45. Od CVR do krateru i trzech zamachów: YKW (2016) Dzień dobry, Nie pisałem tu od dawna. Teraz po odwinięciu (zablokowany nie byłem) i przy bardziej zgodnym z prawem działaniu salonu24, powracam streszczając krótko teksty które publikowałem poza salonem24. I tak.. * * * Rok temu...
Katastrofa smoleńska 6.05.2014, 11:02 44. Odbyła się konferencja Mechanics in Aviation w Kazimierzu Dzień Dobry wam, którzy zaglądacie tu mimo mojej zerowej aktywności blogerskiej. Niegodne zachowanie niektórych pseudopublicystów/blogerów, a także właścicieli Salonu24, w stosunku do przestrzegajacych ich regulaminu blogerów...
Nauka 23.11.2013, 13:32 Pierwszy polski naukowy satelita BRITE-PL1/Lem w kosmosie PIERWSZY RAZ Pierwszy scalony i przetestowany w krajowym Centrum Badań Kosmicznych PAN naukowy satelita Ziemi, część większej konstelacji BRITE sześciu podobnych nanosatelitów o masie 6-7 kg każdy, o...
Katastrofa smoleńska 1.11.2013, 22:59 43. Air Show Smoleńsk 2013 Pod takim lotniczym tytułem ukazał się wywiad w Faktach i Mitach 31.10.2013 *, od którego rozpocznę, aby później skomentowac referat o dzwięku zderzenia z brzozą. Paweł Artymowicz, 52 lata, doktor habilitowany nauk...
Katastrofa smoleńska 18.10.2013, 09:52 42. Rońdagate, albo kuplet smoleńskich kłamców CO WYDARZYŁO SIĘ W SMOLEŃSKU? Czasem nieznajomi pytają skąd wiem, co się stało w Smoleńsku; czy był wypadek czy ukrywane przez rząd wybuchy (to taki eufemizm na zamach,...
Katastrofa smoleńska 10.10.2013, 06:18 41. List otwarty do prof. Wiesława Biniendy Panie Profesorze, Symulował Pan numerycznie zderzenie skrzydła tupolewa i brzozy. Dr G. Szuladziński sugerował jednak w 2011 r., że program LS-Dyna, ktory jest standardowym wielofunkcyjnym narzędziem, może dać "20 różnych...
Katastrofa smoleńska 21.09.2013, 22:24 40. Jak niezależny dziennikarz Pereira kompetencje pilota badał Wyjaśnię krótko, w związku z zainteresowaniem mediów sprawą kompetencji różnych ludzi, kompetencje Artymowicza, zwłaszcza te lotnicze i wokółsmoleńskie, o które tak się zatroszczył niedawno dziennikarz Pereira. Robię...
Katastrofa smoleńska 16.09.2013, 10:22 39. Czy smoleńska kontrola lotów mogła zabronić podejścia? Lądowanie przy widzialności RVR = 400 m (z ILS kategorii III, przy pełnej automatyce). Na PLF 101 czekały w Smoleńsku niepomiernie cięższe warunki: RVR=200m, stratus i mgła prawie do ziemi i brak ILS, brak podejść...