adamkonrad adamkonrad
680
BLOG

Beret w akcji zablokowany?

adamkonrad adamkonrad Kultura Obserwuj notkę 35

Znana wielu zasiedziałym na Salonie blogerom,  blogerka  - Beret w akcji - nie może zalogować się na swoje konto.

Administracja nie odpowiada na wysyłane przez formularz kontaktowy zapytania.

Mam nadzieję, że to jakiś błąd systemu, bo blokowanie akurat Beretki, byłoby bardzo dziwne.

Otrzymałem od niej email w którym prosiła o przekazanie pozdrowień wszystkim jej czytelnikom.

AdamKonrad

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura