follow follow
667
BLOG

albo PiS albo PO - brak alternatywy?

follow follow Polityka Obserwuj notkę 42

W rozmowie w "podgrupach" z europosłem Migalskim w pewnym momencie zeszło na skazanie na "duopol" PO i PiS. Ja wraziłem żal, że po katastrofie formacja która miała (nawet jeśli tylko minimalną) szansę stać się "trzecią drogą" podkuliła ogon i popełniła seppuku. Pan poseł zapytał czy ja zagłosowałbym na taką inną/trzecią partię...

TAK! Zagłosowałbym.

Moje polityczne rozeznanie jest średnie, więc wielu nazwisk nie wymienię (bo albo za słabo się orientuje albo nie pamiętam - dominują te "głośne" w ostatnich czasach), ale jakoś tak bym widział "DREAM TEAM" partii którą chętnie bym poparł:

  • Ludwik Dorn
  • Elżbieta Jakubiak
  • Joanna Kluzik-Rostowska
  • Paweł Kowal
  • Marek Migalski
  • Paweł Poncyliusz
  • Jan Rokita

A może jakiś inny skład?

follow
O mnie follow

email: » Salon25 Rozszerzenie do Firefoksa ułatwiające nawigację i dodające nowe funkcje w Salonie24 » FotoSalon Zdjęcia z imprez Salonu i okolic » Salon24 Wiki FAQ, losy "dzieci" salonu, projekty, itp. » JulJas.net Prywatna strona WWW » Serialowa.pl O serialach — blogerzy (około)salonowi follow follow on Twitter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka