Franz Maurer Franz Maurer
2997
BLOG

Karol Karski dr hab., ostatni sympatyczny polityk z PiS

Franz Maurer Franz Maurer Kultura Obserwuj notkę 32

Nie szczedzac kosztow zakupilem za walute wymienialna ostatnia ksiazke Janusz Palikota.
Koszta sie zwrocily z nawiazka.

 
((c)Janusz Palikot, Anna Wojciechowska, Czerwone i Czarne)

Dzisiaj maly fragmencik ze strony 147.
Pytany o osobiste wspomnienie o polityku PiS, Janusz Palikot wymienia jednoznacznie dra hab. Karola Karskiego.
"To byl jedyny czlowiek z obecnego PiSu, ktora kilka razy sam, jakby poza toczaca sie polityka, mnie zagadywal. Zawsze o nalewkach. Nawet kiedy byl juz mocny zakaz w PiSie, ze nie wolno sie do mnie odzywac...
Na sejmowym korytarzu opowiadal mi, jakie nalewki kupil, dopytywal sie o receptury, z entuzjazmen podchodzil do tych produkcji, ktore prowadzilem z moja firma. A ja widzac u niego autentyczna pasje, podarowalem mu raz jakas flaszke. A on ja przyjal."

Karol Karski mialby moj glos!

Podobnie jak ma juz glos Jaroslawa Kaczynskiego:

- Nigdy nie głosowałem na siebie. Zależy mi na mądrych współpracownikach. Tak jak ja, głosujcie na Karola Karskiego – możemy przeczytać rzekome słowa Kaczyńskiego na ulotkach startującego z Warszawy Karola Karskiego. – Jest mi bardzo miło, że prezes docenia moją pracę i kompetencje. Ale, szczerze mówiąc, jestem tą sytuacją troszkę speszony – przyznaje sam Karski.

www.gover.pl/news/szczegoly/guid/kaczynski-nigdy-nie-glosuje-na-siebie

Moje ulubione zdjecia posla Karskiego - slubne, z nadzwyczaj urocza malzonka Elzbieta:


(http://img.interia.pl; fot. Radek Pietruszka/PAP )

Taki nadzwyczaj sympatyczny Rumcajs, hey!   

13188 

Free counters

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura