Futrzak Futrzak
641
BLOG

Sorry, Polsko

Futrzak Futrzak Kultura Obserwuj notkę 14

 - Nigdy więcej krwawych ofiar i poświęceń. Sorry, po prostu nie i już. Wiem, że w Waszych oczach człowiek, który tak mówi jest zły i samolubny. Znam to od dziecka, na pamięć mnie nauczono: Bóg, Honor i Ojczyzna – koniecznie z wielkiej litery, bo jeszcze może komuś by przyszło do głowy w nie zwątpić. Na zewnątrz duże, piękne słowa, a w tle szastanie życiem swoim i innych, bo łatwiej wepchnąć łeb pod topór, niż coś stworzyć. A potem wszyscy płaczą, że znowu nas historia ukrzywdziła, biedaków. Nikogo nie okradam, nie oszukuję i chcę w spokoju funkcjonować. Nie macie prawa żądać mojego życia, ani zniszczenia tego, co w nim osiągnąłem. Nieważne, jak wielu Was jest i jak bardzo mnie potrzebujecie. Wy w ogóle bardzo dużo od wszystkich wymagacie, a jakby przyszło co do czego to też dbalibyście tylko o własny interes. Może faktycznie jestem tchórzem. Nie każdy potrafi być bohaterem, zwłaszcza martwym. Nic mi po tym, że ktoś kiedyś napisze: „Był taki to a taki, bardzo dzielny, ożenił się, a po roku zginął i zostawił rodzinę. Świetna anegdotka, bo teraz rządzi w niejakim królestwie czaszek!”. Ja od Was też niczego nie chcę – nie musicie za mnie umierać. Życie jest i tak teraz wystarczająco przerażające. Nie, sorry, nie oczekujcie ode mnie żadnego heroizmu, OK?

- OK… Chodźcie kinder, spróbujemy gdzieś indziej.

Futrzak
O mnie Futrzak

ZBANOWAN PRZEZ: Cichutki, Anita, G. Ziętkiewicz, Adrian Dąbrowski, Coryllus, Stary, Szczur Biurowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura