Gallus Anonymus Gallus Anonymus
386
BLOG

Ewald Stefan Pollok - wyrok dla antypolskiego blogera

Gallus Anonymus Gallus Anonymus Polityka Obserwuj notkę 21

W poprzednich notkach opisałem procedurę zaskarżenia pana Ewalda Stefana Polloka.
Na wniosek prokuratury w Schweinfurt sąd rejonowy (Amtsgericht) w Bad Kissingen wydał 25 czerwca nakaz karny (Strafbefehl) w wysokości 30 stawek dziennych za nielegalne używanie tytułu doktora na podstawie §132a niemieckiego kodeksu karnego: nadużycie tytułów, tytułów zawodowych i odznaczeń.

Nakaz karny jest od 20 lipca prawomocny. Ewald Stefan Pollok jest prawomocnie skazany i jego dane osobowe znajdują się w Bundeszentralregister, odpowiedniku polskiego Krajowego Rejestru Karnego.

Wyrok nakazowy uprawomocnia się wskutek niewniesienia sprzeciwu w terminie dwóch tygodni od chwili dostarczenia nakazu. Wysokość kary czyli dniówka jest przeważnie dochodem miesięcznym, nieraz rocznym, dzielonym odpowiednio przez 30 lub 365. Nakaz karny w wysokości 30 stawek dziennych odpowiada miesięcznemu dochodowi. Strafbefehl oznacza dosłownie wyrok nakazowy, w gruncie rzeczy jest to kara pieniężna/grzywna wyznaczana przez sąd bez procesu za drobne przestępstwa.

Z mojego punktu widzenia wyrok jest biorąc pod uwagę 14 lata oszustw i fałszerstw tego pana niezbyt wysoki.


Ewald Stefan Pollok: Społeczeństwo ma prawo poznać prawdę

Wyrok jest wymieniony w pismach:


https://postimg.cc/gallery/LfDqck6


1. Poseł Schuberl

Powiadomienie od posła do landtagu Bawarii Toni Schuberl z 8 października 2020 z informacją, że będzie on referował moją petycję w dniu 15 października 2020 w Komisji Konstytucji, Prawa, Spraw Parlamentarnych i Integracji Landtagu Bawarii (Bayerischer Landtag Ausschuss für Verfassung, Recht, Parlamentsfragen und Integration) i z prośbą o przedstawienie mojego zdania na temat całej sprawy (jedna strona)

2. Powiadomienie o wyroku

Pismo Ministra Sprawiedliwości Bawarii do landtagu Bawarii z 21 sierpnia 2020 

W piśmie jest mowa o petencie, czyli o mnie, pismo zawiera sygnaturę akt 

3 Js 11944/19 

Zawiadomienie było konieczne ponieważ odwołanie do ministra oraz petycję do landtagu napisałem 8 marca 2020, w międzyczasie pan Pollok został skazany.
Sąd nie jest zobowiązany informować mnie jako petenta prokuratury o wyroku, jest to zadanie prokuratury, która tego nie zrobiła. W momencie gdy pan Pollok był już po wyroku otrzymałem pismo z prokuratury o wznowieniu dochodzenia. Chaos w prokuraturze był też przedmiotem mojego odwołania do ministra i petycji do landtagu.

Tą samą sygnaturę zawiera pismo które zamieścił pan Pollok na swoim forum

http://www.silesia-schlesien.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3903:staatsabwaltschaft&catid=37:artykuy


https://web.archive.org/web/20200306155324/http://www.silesia-schlesien.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3903:staatsabwaltschaft&catid=37:artykuy


30 Okt. 2020 13:09:01
https://archive.is/KxlsH



W oświadczeniu pan Doctorate Major in History University of NorthWest New York USA Ewald Stefan Pollok napisał, że ma pełne prawo do tytułu doktora.
[W drugim umorzeniu śledztwa z dniem 12 lutego 2020 prokuratura poinformowała pana Polloka, że nie wolno mu używać tytułu doktora. Pomimo tego jest ono nadal w sieci.] 

Ewald Stefan Pollok - WE WLASNEJ SPRAWIE
Nie lubię mówić i pisać o sobie. Wolę, aby zamiast zajmowania się moją osobą, czytano moje artykuły, które mogą poszerzyć wiedzę, wnieść coś nowego, zmienić poglądy na wiele zagadnień historycznych. Większość Polaków wie, że historia, której uczą w szkole i którą popierają politycy nie ma z prawdą historyczną nic, albo niewiele wspólnego.

„Te nieporozumienia potrafię zrozumieć, bo takie to jest życie zawodowe historyka. Ale jeżeli prócz tych ataków próbuje się atakować poniżej pasa, to jest to bardzo przykre.”

„Już trzykrotnie zgłoszono do niemieckiej prokuratury, że ponoć nie mam tytułu doktora a się nim bezprawnie posługuję i należy mnie za to ukarać. Trzykrotnie umorzono sprawę po sprawdzeniu dokumentów i tak się zastanawiam, kiedy i kto będzie następny. Dlatego doszedłem do wniosku, że od następnego numeru SILESII nie będę używał w moich artykułach tytułu, choć mam do niego pełne prawo, by niepotrzebnie nie denerwować niektórych Polaków. Pisał jednak będę nadal na temat historii.
18.11.2019

choć mam do niego pełne prawo - jest w oryginale podkreślone

do oświadczenia pan Pollok załączył fotokopię pisma z prokuratury Schweinfurt o umorzeniu postępowania sądowego z dniem 21 października 2019

W swoim artykule pt. „To jest Polska !?“ Doctorate Major in History University of NorthWest, New York USA pan Ewald Stefan Pollok pięknie napisał: 
Czy zauważyli Państwo, że coraz rzadziej mamy na co dzień do czynienia z takimi pojęciami jak np.: ambicja, godność, honor, prawda, przyzwoitość, słowo (jako przyrzeczenie) uczciwość? Powoli stają się one prahistorią.

https://www.silesia-schlesien.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3915:ewald-stefan-pollok-to-jest-polska-&catid=1:aktuelle-nachrichten


https://archive.vn/q6LZl


Strona internetowa Doctorate Major in History University of NorthWest New York USA Ewalda Stefana Polloka

http://www.silesia-schlesien.com/index.php


redakcja@silesia-schlesien.com


Demaskator

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka