Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
18
BLOG

W objęciach Ojca: Wybrani do miłości

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy czujesz się zagubiony, samotny? Szukasz miłości i akceptacji? Odkryj, jak Bóg Ojciec wybrał Cię i przeznaczył do zbawienia w Chrystusie.

Bezpieczni w ramionach Boga: Gwarancja zbawienia

 W natłoku codziennych trosk, łatwo zapomnieć o kimś tak wielkim jak Bóg. A jednak On nie tylko o nas pamięta - On nas kocha! W Liście do Efezjan czytamy, że Bóg wybrał nas "przed założeniem świata", abyśmy byli święci i nienaganni przed Jego obliczem". To niesamowita prawda: Bóg Ojciec odwiecznie pragnął mieć nas w swojej rodzinie!

 Jezus Chrystus, Syn Boży, stał się człowiekiem, aby odkupić nasze grzechy i otworzyć nam drogę do zbawienia. W Ewangelii Jana mówi: "Wszystko, co mi daje Ojciec, przyjdzie do mnie, a tego, który przyjdzie do mnie, nie wyrzucę precz". To obietnica dana wszystkim, którzy pragną zbliżyć się do Boga.

Modlitwa:

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za Twoją bezgraniczną miłość i łaskę. Dziękuję, że wybrałeś mnie i przeznaczyłeś do zbawienia w Jezusie Chrystusie. Pragnę żyć dla Ciebie i wypełniać Twoją wolę. Amen.

| #BógOjciec | #miłośćBoga | #zbawienie | #JezusChrystus | #łaska | #przeznaczenie | #wiara | #bezpieczeństwo | #akceptacja | #ListdoEfezjan | #EwangeliaJana |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura