Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
12
BLOG

Nie trać nadziei! On umocni twoje serce.

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Życie bywa trudne. Czasami czujemy się zagubieni, przestraszeni i bezsilni. W takich chwilach łatwo jest stracić nadzieję. Ale Pismo Święte mówi do nas: "Bądźcie dzielni, wszyscy, którzy pokładacie nadzieję w PANU, a on umocni wasze serca." (Psalmów 31, 24)

Bądź dzielny! Bóg jest z tobą.

Bóg jest miłością. On oddał za nas swoje życie, abyśmy mogli żyć wiecznie. Ta miłość powinna być dla nas inspiracją do tego, abyśmy sami miłowali innych – nie tylko słowami, ale także uczynkami.

 Kiedy miłujemy innych, naśladujemy Boga. Pokazujemy im, że Bóg jest miłością i że troszczy się o nich. Nasze działania mogą mieć ogromny wpływ na życie innych ludzi. Możemy im pomóc, pocieszyć ich, dać im nadzieję.

Kiedy jest nam trudno, pamiętajmy o słowach z 1 Listu Jana 3, 16-18: "Po tym poznaliśmy miłość Boga, że on oddał za nas swoje życie. My również powinniśmy oddawać życie za braci. Moje dzieci, nie miłujmy słowem ani językiem, ale uczynkiem i prawdą."

 Bóg jest z nami w każdym momencie naszego życia. On nigdy nas nie opuści ani nie zostawi. On jest źródłem naszej siły i nadziei.

  • Jak możesz okazać miłość bliźnim w swoim codziennym życiu?
  • Jakie są twoje sposoby na czerpanie siły i nadziei od Boga?
  • Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach!

Modlitwa:

Boże, dziękuję Ci za Twoją miłość. Proszę, daj mi siłę i odwagę, abym mógł kochać innych tak jak Ty mnie kochasz. Pomóż mi okazywać miłość nie tylko słowami, ale także uczynkami. Amen.

| #Bóg | #miłość | #nadzieja | #wiara | #odwaga | #czyny | #działanie | #bliźni | #Psalm31 | #1ListJana3 |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura