Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
24
BLOG

Ty jesteś dziełem sztuki Boga

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad cudem swojego istnienia? Psalm 139, 13 i Ozeasz 11, 1 przypominają nam, że każdy z nas jest wyjątkowym dziełem sztuki Boga, kochanym od samego poczęcia.

Miłość Boga od kołyski

W Księdze Psalmów 139, 13 Dawid opisuje Boga jako tego, kto "panuje nad moimi nerkami" i "okrył mnie w łonie mojej matki". To piękny obraz troski i czułości Boga już od momentu naszego poczęcia. Jeszcze zanim narodziliśmy się, Bóg miał dla nas plan i przeznaczenie.

 Podobnie prorok Ozeasz w rozdziale 11 wersecie 1 swej księgi porównuje Izraela do dziecka, które Bóg umiłował i wyzwolił z Egiptu. Ta metafora pokazuje nam, jak wielką miłością Bóg darzy swój lud. Bóg troszczy się o nas jak o swoje dzieci i zawsze jest gotów nas chronić i prowadzić.

 Świadomość, że jesteśmy dziećmi Boga, kochanymi od samego początku, powinna napełniać nas radością i wdzięcznością. To powinno motywować nas do życia w zgodzie z wolą Boga i do naśladowania Jego miłości w naszym codziennym życiu.

Modlitwa:

Ojcze niebieski, dziękujemy Ci za to, że nas stworzyłeś i kochasz od samego początku. Prosimy, abyśmy zawsze pamiętali o Twojej miłości i żyli w zgodzie z Twoją wolą. Amen.

| #Bóg | #miłość | #stworzenie | #przeznaczenie | #opieka | #Psalm139 | #Ozeasz11 |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura