Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
13
BLOG

Skrzydlaci Ochroniarze - Niebiańska Eskorta na Ziemskich Szlakach

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Czy wiesz, że masz cichego towarzysza podróży? Niezauważalna, ale potężna obecność czuwa nad Tobą na każdym kroku. Kim jest ten tajemniczy towarzysz? To Twój Anioł Stróż - niebiański przewodnik i obrońca, powołany do Twojej ochrony i prowadzenia.

Anioł Stróż - Czuły Towarzysz Podróży

W Księdze Wyjścia Bóg obiecuje: "Oto posyłam Anioła przed tobą, aby cię strzegł w drodze i doprowadził do miejsca, które przygotowałem" (Księga Wyjścia 23, 20). Ta obietnica odbija się echem w Psalmie 91, gdzie czytamy: "Rozkaże bowiem o tobie swoim aniołom, aby cię strzegli na wszystkich twoich drogach" (Psalm 91, 11).

 Anielscy Stróże to nie tylko postacie z religijnych opowieści. Ich obecność potwierdzają liczne świadectwa ludzi, którzy doświadczyli ich interwencji w chwilach zagrożenia, choroby, czy duchowego kryzysu.

 Jak rozpoznać obecność Anioła Stróża? Czasami aniołowie dają o sobie znać poprzez zmysły: możemy dostrzec delikatne światło, usłyszeć kojący szept lub poczuć nagły przypływ otuchy. Częściej jednak działają subtelnie, podsuwając nam trafne myśli, kierując naszymi krokami i inspirując do dobrych uczynków.

Skoro masz tak potężnego sprzymierzeńca u swego boku, nie wahaj się prosić go o pomoc! Aniołowie Stróże czekają i chętnie służą radą i wsparciem. Poświęć chwilę każdego dnia na rozmowę ze swoim Aniołem Stróżem. Podziękuj Bogu za jego opiekę, poproś o prowadzenie i siłę w trudnych chwilach.

Modlitwa:

Boże Ojcze, mój opiekunie, dziękuję Ci za Twoją stałą obecność i czułą opiekę przez Twoich aniołów. Bądź ze mną na wszystkich moich drogach, chroń mnie przed złem i prowadź ku dobru. Naucz mnie rozpoznawać Twoje wskazówki i czerpać z nich siłę. Amen.

| #AniołStróż | #opiekun | #ochrona | #przewodnik | #modlitwa | #KsięgaWyjścia | #Psalm91 | #wiara | #religia | #duchowość |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura