Fot ekranu z domeny publicznej
Fot ekranu z domeny publicznej
Romuald Kałwa Romuald Kałwa
163
BLOG

Kiedy wreszcie Lech Wałęsa przeprosi Jarosława Kaczyńskiego

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Polityka Obserwuj notkę 1

Wszyscy wiemy, że Lech Wałęsa – potomek rzymskiego cesarza Walensa panującego od 316 do 317 r. n.e. – to osoba niezwykle kulturalna, z klasą, prawdziwy arystokrata słowa, książę myśli, szykowny, jeśli chodzi o maniery i gorący patriota, który, proszę mi wierzyć, sam w pojedynkę obalił komunizm!

W grudniu 2018 roku Sąd Okręgowy w Gdańsku wydał wyrok nakazujący Lechowi Wałęsie przeproszenie Jarosława Kaczyńskiego za wypowiedzi, w których były prezydent od kwietnia 2015 do maja 2017 roku sugerował, że prezes PiS jest odpowiedzialny za katastrofę smoleńską – pisze TVN24.

Wałęsa mścił się na Kaczyńskim, m.in za sugerowanie, przez Kaczyńskiego, że ten próbuje wrobić go w współpracę z organami bezpieczeństwa PRL.

Wałęsa musi wpłacić 30 000 zł na cele społeczne. Czy wykonał wyrok sadu? Przecież chodzi z koszulką KOD i walczy, „żeby było tak, jak było”.

„Nigdy nie mieliśmy wątpliwości, co do współpracy Lecha Wałęsy z SB. Wiedzieliśmy, że do 1976 roku była. Chyba wszyscy wiedzieli o tym od lat. Ja wiedziałem od początku roku 80., jeszcze przed sierpniowym strajkiem” – powiedział Zbigniew Bujak w Kontrwywiadzie RMF FM 19 lutego 2016 r. Źródło:  

1 sierpnia 2018 na Facebooku Lecha Wałęsy, pojawił się komunikat:

Bracie Kaczyński.

Za chwilę Ja i Ty wraz z naszym pokoleniem przeniesiemy się do wieczności.

Chciałbym po sobie pozostawić porządek.

Chciałbym też przenieść się pojednany z nieprzyjaciółmi.

Nawet udało mi się pojednać z Gen Jaruzelskim a z Kiszczakiem nie zdążyłem.

Jeśli coś uczyniłem przeciw Tobie proszę o wybaczenie i ja jestem wstanie Tobie i świętej pamięć Twojemu bratu ,Lechowi wybaczyć wszystko a nawet największą podłość jaką mi uczyniliście zlecając wykonanie prowokacji pod nazwą Teczki Kiszczaka.

Źródło:

Tylko, że Lech Wałęsa i Czesław Kiszczak, chyba mieli dobre relacje w Magdalence. I te zarzuty, że ktoś stał za żoną Czesława Kiszczaka, gdy ta ujawniła materiały o współpracy Wałęsy ze służbami PRL.      

Lech Wałęsa kończy dziś 76 lat. Wszystkiego najlepszego Panie Prezydencie!


Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka