GPS GPS
422
BLOG

Pruderyjna fejsbużyca!

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

       Na fejsbużycy oprócz normalnego konta, mam też trollkonto, na które zapraszam do znajomości kogo popadnie. W związku z tym mam też dużo zaproszeń do znajomości. Mam więc dużo znajomych.

       No i nagminnie napraszają mi się tam różne dziwki. Alfonsi tych dziwek tak mnie zapraszają do znajomości: "Mam piękne dziury w pochwie" albo: „Moje ciało ma ogromne piersi i gładką pochwę” etc… Fejsbużyca to meta-burdel-mama.

       Ale ma swoje standardy!

       6 lat temu umieściłem na fejsbużycy zdjęcie. Dziś uznała ona, że to zdjęcie narusza jej standardy. Czujecie podniecenie, oglądając to zdjęcie?:

image

       Ja się nie zgodziłem z decyzją, więc ona mi na to tak odpowiedziała:

image

       Zdjęcie ukryła i zamiast tego dała taki opis:

       image

       1 osobę i zbiornik wodny zauważyła, ale nie zauważyła rekina!

       No to ją testuję. Wysłałem zdjęcie z takim opisem: Zbanowała mi fejsbużyca rekina z męskim członkiem. Ciekawe czy mnie zbanuje za żeńskie genitalia:

image

       Eksperyment pokazał, że jest postęp! Widać jak cholernie przyspieszył rozwój sztucznej inteligencji fejsbużycy! Analiza poprzedniego zdjęcia trwała 6 lat, a to zdjęcie mi zbanowała już po 3 minutach. Tylko że to są tylko stopy! Dziwki mogą się reklamować do woli, ale zdjęcia stóp są niedopuszczalne! Tak się dzieje na portalu społecznościowym, który najbardziej lubicie! To są światowe standardy, do których Salon24 też aspiruje.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

Noszenie masek jest przyczyną wielu groźnych chorób! <- poprzednia notka<br />

następna notka -> Czy wraca era blogowisk?

Tagi: #gps65, #fejsbużyca, #facebook, #fejsbuk, #standardy

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo