GPS GPS
973
BLOG

Do oficera MO

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 4

W tym roku, tak jak w poprzednim, biorę udział w konkursie na blog roku 2010 w kategorii polityka i społeczeństwo, i tak samo jak w poprzednim roku pokonam wielu posłów i radnych, i dostanę się do pierwszej dziesiątki.

W zeszłym 2009 roku wyjaśniłem po co piszę bloga i zrobiłem podsumowanie moich notek, a na koniec podziękowałem wszystkim na literę „Ć” i „Ó”, którzy na mnie głosowali, dzięki którym uzyskałem ósme miejsce.

W tym roku też zrobię podsumowanie, ale poczekam aż się rok skończy. Ale już dzisiaj, uprzedzając bieg wypadków, wierząc, że przejdę do pierwszej dziesiątki, a zatem będzie mój blog musiał przeczytać oficer prowadzący Monikę Olejnik, która jest jurorem oceniającym blogi w kategorii, w której startuję, to już dziś zwracam się do jej oficera prowadzącego.

Panie oficerze! Mój blog warto wybrać z następujących powodów:

  1. Po pierwsze: przyłączyłem się do akcji zapoczątkowanej przez śp. profesora Geremka nawołującej do odmowy podpisywania oświadczeń lustracyjnych.
  2. Po drugie: wysunąłem hipotezę podwójnego szpiega, w której sugeruję, że Watykan prowadzi działalność szpiegowską.
  3. Po trzecie: propaguję myśl śp. profesora Kołakowskiego, którego bardzo lubi „Gazeta Wyborcza”.
  4. Po czwarte, i najważniejsze: wysunąłem alternatywną hipotezę przyczyn zamachu smoleńskiego, w której w ogóle nie winię ruskich za ten zamach.

A więc, panie oficerze, warto mój blog nagrodzić, warto propagować, warto przesłać linki kolegom z resortu. Apeluję do pana, panie oficerze, by pan mój blog wybrał! Tak poprawnego politycznie blogu pan nie znajdzie gdzie indziej!

 


Metafizyczny ból <- poprzednia notka
następna notka -> Dusza jest treścią ciała

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka