GPS GPS
1413
BLOG

Samozaoranie KNP

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 2
Napisałem niedawno notkę, w której nawołuję do głosowania na Kongres Nowej Prawicy i w której wyrażam poparcie dla szerokiej koalicji wolnościowców: wolnościowa koalicja
Na grupie sympatyków KNP na facebooku wywiązała się ciekawa dyskusja na ten temat. Dyskusja była jak najbardziej kulturalna i merytoryczna. Niestety administrator tej grupy Piotr Najzer cały ten wątek z dyskusją usunął bez żadnego ostrzeżenia i informacji dlaczego tak robi. A mnie usunął z grupy sympatyków. Prosiłem o wyjaśnienia, ale niestety żadnych nie uzyskałem. Te cenzorskie działania Najzera poparł Artur Dziambor wiceprezes KNP.
Od innych sympatyków dowiaduję się, że taka polityka cenzury stosowanej przez Piotra Najzera jest tam nagminna. Piotr Najzer ma jakieś wytyczne od kogoś kto sterują polityką informacyjną partii w Internecie, by usuwać wszystko co się temu komuś nie podoba - nie tylko to co łamie regulamin, jakieś chamstwo czy spam, ale wszystko co jest nieakceptowane przez te szare eminencje partyjne.
Jeśli te moje propozycje szerokiej koalicji wolnościowców, i to nie teraz, ale w wyborach parlamentarnych za rok, są rozbieżne z partyjną linią KNP tych szarych eminencji i posuwają się oni aż do tego, że za napisanie notki, w której nawołuję do głosowania na KNP, usunęli mnie z grupy sympatyków, to ja nie wróżę sukcesów tej partii.
Oni przecież są stale eliminowani i cenzurowani w mediach głównego nurtu! A tymczasem sami stosują dokładnie te same metody cenzury na własnych forach! Taka hipokryzja prędzej czy później się zemści. Nie można ufać partii, która stosuje bezsensowną cenzurę i szykanuje swoich własnych sympatyków.
Janusz Korwin-Mikke ze swoim UPR-em ponosił klęski, bo wokół niego krążyli ciągle dziwni ludzie, którzy mu bruździli. A on ufa wszystkim. To jest prawdziwa przyczyna 20-letnich porażek UPR-u, a nie retoryka jaką stosuje JKM. Zmiana szyldu z UPR na KNP to było bardzo dobre posunięcie - nie tylko marketingowe, ale osobowe, bo przy okazji można się było tych wszystkich brużdżących pozbyć. Jak widać po tej mojej przygodzie to się niestety nie udało, bo ciągle można oddelegować nowych brużdżących, których kadry są nieograniczone.
Zwracam się więc do członków KNP - uważajcie na tego Piotra Najzera i przede wszystkim ustalcie jego mocodawców! Oni wam zniszczą partię, tak jak zniszczyli UPR!
Grzegorz GPS Świderski
PS1 - Dla mnie to nie pierwszyzna - już kiedyś miałem podobną sytuację. Na forum JKM moderacją i cenzurą zajmowali się ludzie, którzy w końcu zostali wyrzuceni i okazali się wrogami JKM: Forum Janusza Korwin-Mikke
PS2 - A tu wyjaśniam dlaczego uważam Piotra Najzera za barbarzyńce, który niszczy naszą cywilizację: Blogi, grupy, regulaminy, sądy...

Wolne umowy to zło! <- poprzednia notka
następna notka -> Rozum kontra instynkt

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka