GPS GPS
681
BLOG

Karać czy nagradzać? Oto jest pytanie!

GPS GPS Wychowanie Obserwuj temat Obserwuj notkę 109

      Ta notka to był eksperyment naukowy testujący administrację Salonu24. Po prostu wziąłem poprzednią notkę: https://www.salon24.pl/u/gps65/875741,kary-i-nagrody-w-wychowaniu-dzieci , której administracja Salonu24 w ogóle nie zauważyła, zmieniłem tytuł i skróciłem każdy punkt o połowę. No i się okazało, że tak przerobiona notka trafiła na pierwsze miejsce strony głównej. A ta lepsza, obszerniejsza, precyzyjniejsza, dokładniejsza w ogóle nie była promowana. Teraz tę okaleczoną treść skasowałem i napisałem to co widać. Niech każdy sam sobie wyciągnie wnioski o poziomie tutejszych adminów.

Grzegorz GPS Świderski

Kary i nagrody w wychowywaniu dzieci <- poprzednia notka

następna notka ->  Wychowanie małpy

Tagi: gps65, eksperyment, Salon24

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo