Halo Halo
334
BLOG

Płaćcie wstrętni prawacy! Ratujcie to dziecko! Szymonek błaga!

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 19

https://www.onet.pl/informacje/onetkielce/cmielow-dwuletni-szymon-walczy-o-zycie-jego-serce-jest-jak-sito/l2f3y26,79cfc278


Wyć mi się chce...

Wyć mi się chce, że mogłam wpłacić tylko 20 zł.

Od 3 lat usiłuję cudem przetrwać jako kaleka pozbawiona z rażącym naruszeniem prawa najniższego świadczenia rentowego i jakiejkolwiek pomocy ze strony państwa.

Miałam do końca miesiąca 20 zł na życie.

Wpłaciłam. Nie będę 4 dni nic jadła. Wytrwam. Nie takie piekło przetrwałam w tym obrzydliwym kraju rządzonym przez lokalne mafie.


Tak bardzo chciałabym, żeby ten chłopczyk został w Genewie uratowany...  Brakuje mu jeszcze ponad pół miliona...


https://www.siepomaga.pl/szymkowe-serce


Wyć mi się chce, bo zobaczyłam na stronie Fundacji Siepomaga jaka jest ilość oczekujących na pomoc...


https://www.siepomaga.pl/potrzebujacy


Wyć mi się chce, bo już nie dam rady nikomu więcej pomóc.


Wyć mi się chce, bo żyję ze świadomością jak te listy potrzebujących będą wydłużać się w postępie geometrycznym po rządach prawackich ułomów - obrońców niewyobrażalnego piekła dla najsłabszych.


Pisiackie państwo: okrutne wobec najsłabszych.


Zaraz, sorry, jakie państwo? Totalny rozkład i tyle.


Zwracam się z apelem do normalnych ludzi z rozwiniętą sferą uczuciowości wyższej, bo do tych prawackich szatanów nie jestem w stanie otworzyć ust, gdyż mam dla nich w gardzieli jedynie niewyobrażalny jad nienawiści. Nie chcę, żeby wyszedł na świat. Chcę go przełknąć i strawić.


Pomóżcie temu słodkiemu Kociaczkowi. Nie zwlekajcie. Każda minuta to wyścig ze śmiercią... Nie pozwólmy jej dopaść Malutkiego!


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo