Halo Halo
156
BLOG

Wolałabym zaszczepić się na smog, niż na covid

Halo Halo Technologie Obserwuj notkę 10

Ludzie, jakie są - każdy widzi. A może jednak nie każdy?

No ja widzę, że ludzie to takie biochemiczne roboty, z zaprogramowaną reakcją na określony typ bodźca, nie mające nic wspólnego z homo sapiens.

Tak, tak, tak, ja w ogóle wyłączam spod dyskusji, że ludzie myślą. Ludziom tylko wydaje się, że myślą, lecz w rzeczywistości jedynie reagują. Reagują jak po wciśnięciu guziczka. A ten 'guziczek' to właśnie określony typ bodźca. Na inne bodźce nie reagują.

Ludzia można przyrównać do odbiornika radiowego: Szturchniesz antenkę określoną długością fali - to będzie gadał. Szturchniesz inną długością fali - będzie jak martwy.


Od lat szturcha się ludzi, że co roku z powodu smogu umiera na świecie 7 milionów ludzi. W samej Polsce +/- 45 tysięcy.


Żaden kraj nie wprowadził w związku w powyższym lockdownu, nie zamykał szkół, hoteli, stoków narciarskich, restauracji, kin, teatrów, basenów, siłowni, galerii handlowych, nie przymuszał do noszenia maseczek i trzymania 2 metrowego dystansu od plujących ropą z rur wydechowych pierdzikółek. Dlaczego?


Sama wiem jak się umiera od smogu (kiedyś opiszę) i nie wiem co by było, gdybym nie obstawiła się w mieszkaniu oczyszczaczami powietrza, albo nie zakładała filcowych masek antysmogowych, gdy wychodzę z domu.

Doświadczam też od lat zjawiska szturchania bio-robotów bodźcem, którego częstotliwości one nie odbierają. Chodzi o moje koleżanki z pracy. Zawsze gdy w powietrzu przekroczone normy pyłów o +/- 500 % one 'umierają'. Każda opisuje ten sam stan samopoczucia. Wołam: TO SMOG! A do nich nie dociera. Wciskają mi kit, że ciśnienie atmosferyczne, że front, że nadmiar roboty, że stres, coś zjadły i im zaszkodziło, że się nie wyspały i że przesilenie wiosenne, letnie, jesienne i zimowe.

Nie ma co gadać z takimi. Nie będzie radio grało szturchane falą sejsmiczną.


Jak do tej pory na Covid przez rok zmarło na świecie niecałe 1, 8 miliona ludzi, w Polsce 27,5 tysiąca.


Jaki masowy cyrk odstawia się na świecie z powodu znacznie słabszego zabójcy - każdy widzi. Próżno szukać procesów logicznego myślenia w tym cyrku. Za to reakcje bio-robocików tak wyraziste, że postronnemu obserwatorowi z Kosmosu japa do ziemi opada.


Proszę Państwa. Mnie nie interesuje zaszczepienie się przeciw Covid szczepionką, która de facto znajduje się nadal w fazie badań klinicznych. Bo gdy producent pisze mi w ulotce, że nie wie jakie są interakcje szczepionki z innymi produktami leczniczymi, to ja dziękuję. Ja muszę pryszcze na pupie leczyć, a jeśli nie wiem, czy szczepionka nie wejdzie w taniec z maścią na pryszcze, to proszę mi głowy nie zawracać.


Ja potrzebuję szczepionkę na smog, bo szansa na zaciągnięcie się Sarsem jest na dwoje babka wróżyła - fifty fifty. Natomiast nie mam najmniejszej szansy nie zaciągnięcia się smogiem wraz z każdym wdechem.

I w przypadku szczepionki na smog, skłonna byłabym zrezygnować z leczenia pryszczy na pupie, gdyby wymagała tego 'siła wyższa'.


Proszę o poradę,

jak wcisnąć dyrechtorom firm farmaceutycznych guziczek, żeby uruchomił im się program szybkiego reagowania?


SMOG CIĘ DUSI !  I ZARAZ ZADUSI !!!

NIE  COVID !

SMOG !!!


Nie zadziała, co nie? Nie ta fala. Nie ta antenka, nie ten guziczek...  :((((



Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie