Halo Halo
223
BLOG

Z przedszkolnej stolicy: Covid cd., nowość salmonella. Kary za brudne łapy!

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

Ludzie, weźcie wy zamiast naganiać do szczepień, zacznijcie ręce myć!


Poszłam dziś do przedszkola, bo trzeba program mikołajkowo-jaselkowy robić z dziećmi. Dla nie wtajemniczonych w specyfikę mojej roboty: chodzę po przedszkolach i umuzykalniam dzieci, żeby na występach okolicznościowych ładnie śpiewały i tańczyły moje "dzieła". W dobie pandemii występy nagrywamy i puszczamy rodzicom przez platformę internetową.


Podchodzę do drzwi jednej z grup:

- Tu nie wchodz, bo Covid.

-  Znowu? Który już raz?

- Rodzice Roberta dzwonili, cała rodzina ma, on też, już dzwoniliśmy do reszty rodziców, zaraz pozabieraja dzieci na kwarantannę.


Podchodzę do drzwi drugiej grupy:

- Tu też nie wchodz, bo Covid.

- Tu też? Kto tym razem?

- Beatka z rodziną.


Ide do kolejnej grupy:

- Tu to wchodz na własną odpowiedzialność. Marysi tata ma. Ale ona wygląda zdrowo i nie była testowana, więc nie wiemy co robić.


Idę do kuchni po mleko do kawy:

- A tu nie wchodz, bo Salmonella.

- Coooo???

- Kasia, pomoc kucharki leży w szpitalu na kroplówkach.


Ludzie, weźcie wy się za mycie rąk zamiast pitolic androny o tych szczepieniach, bo jak ja dojdę do władzy, to będą takie kary za brudne łapy, że hej!

:)))


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo