hephalump hephalump
470
BLOG

Pamiętaj o pieniądzach na Dobry Start

hephalump hephalump Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Coś się zmieniło... 

Wcześniej wszyscy mi przypominali o terminie składania wniosku o świadczenie Dobry Start. O tych 300 zł na dziecko (ucznia) przed początkiem roku szkolnego przypominał mi nawet bank, w którym mam konto. Dostawałem niemal gotowe instrukcje jak złożyć wniosek, a reklamy zachęcające do złożenia wniosku pojawiały się tuż po zalogowaniu do bankowości internetowej.

W tym roku o terminie składania wniosku przypomniała mi tak po ludzku żona... Tak normalnie. Własnymi słowami, a nie sloganem z reklamy społecznej.

I miała rację... Bo wniosek złożyć najlepiej w terminie między lipca a 30 sierpnia. Wtedy jest gwarancja wypłaty do 30 września.

A jak ktoś sobie przypomni pod koniec listopada to... może nawet nie zdążyć.

Wniosek składa się online (nie ma możliwości złożenia w mopsie/gopsie) i nie zajmie to wiele czasu ale... zawsze może się pojawić jakaś przeszkoda. 

Mnie np. więcej czasu zajęło wyszukanie gdzie w serwisie banku, w którym mam konto ukryto usługę składania wniosku o Dobry Start niż samo wypełnienie ww wniosku.

I prawie się pomyliłem bo odruchowo chciałem starszej córce przypisać szkołę, którą własnie ukończyła. A nie tę, w której właśnie rozpoczyna naukę. 

Życie...

Tak to skomentowała starsza córka.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo