Salon24
Salon24
hephalump hephalump
188
BLOG

Salon - połączenie bezpieczne

hephalump hephalump Technologie Obserwuj notkę 14

Logując się do serwisu Salon24.pl stwierdziłem, że Firefox którego używam jako przeglądarki już nie krzyczy na mnie. Nie ostrzega mnie już przed połączeniem niezabezpieczonym (czytaj: niebezpiecznym).

Na pasku adresowym przeglądarki przy adresie strony pojawiła się też zamknięta kłódka i informacja o zabezpieczeniach.

Skoro teraz połączenie jest zabezpieczone, czyli też szyfrowane, to chyba mogę czuć się bezpieczny podczas korzystania z S24. żadne moje ściśle tajne dane o koncie na S24 (hasło i takie tam) nie zostaną przechwycone przez jakiego hakera, który później będzie np. podszywał się pode mnie i pisał głupoty w internetach.

No... Teraz już grozą mi tylko głupoty, które autorzy sami umieścili nieświadomie (a może świadomie) w swoich tekstach. Ale na zwykłą głupotę zabezpieczenia to chyba jeszcze nikt nie wymyślił.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie