hephalump hephalump
79
BLOG

Przed meczem o wszystko

hephalump hephalump Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

W zasadzie powinienem też kibicować piłkarzom z Senegalu w meczu z Japonią. Może dałoby mi to złudzenie,  że z Japończykami pójdzie naszym łatwiej niż z Senegalem. Złudzenia też czasem trzeba mieć. Jak już o wiarę i nadzieję trudno.

Ale to bedzie do rozważania dopiero po meczu naszych z Kolumbią. Pierwsze mecze w naszej grupie pokazały, że nasi kopacze powinni czuć respekt przed każdym spotkaniem. Kolumbia nam meczu nie odpuści. Oni też grają o wszystko.

Kibicom niemieckim mogę pogratulować drużyny,  która w meczu o przetrwanie potrafi walczyc do końca. Mam nadzieję,  że naszych piłkarzy też stać na taką  determinację. Ale może oszczędzą nam horroru niepewności do ostatnich sekund meczu.

I oby każdy kolejny mecz naszych piłkarzy był grą o wszystko, a nie męką zmagań z własną niemocą. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport