hrPonimirski hrPonimirski
176
BLOG

Panie rezydencie, mi się wszystko z komuną kojarzy

hrPonimirski hrPonimirski Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Gdy reżimowa telewizja karmi nas tzw. propagandą sukcesu, stacje komercyjne obwieszczają nadchodzącą katastrofę. Proszę Państwa, Państwo nawet nie wiedzą, jak jest źle.
Po pierwsze, proszę Państwa, nie tylko rezydenci głodują. Cały Naród głoduje… Cały Naród głoduje rotacyjnie! Proszę Państwa, gdy dany obywatel je śniadanie, to inny już jest po, wychodzi do pracy i nie je. A jeszcze inny jeszcze smacznie (nomen omen) śpi i też nie je!

Proszę Państwa nawet jak cała rodzina siada w niedzielę do obiadu, to jakaś inna jest już po, a w jeszcze innej dopiero obierają ziemniaki. Proszę Państwa, ja to już widziałem za komuny na stołówce zakładowej. Zanim ja skończyłem stać w kolejce po zupę, to już część osób kończyła jeść, a reszta jeszcze stała. Proszę Państwa, powiedzą mi Państwo, że to nieprawda, bo przecież są osoby, które ciągle podjadają pomiędzy posiłkami. Proszę Państwa, ale są też osoby, które trzymają się wyznaczonych pór posiłków i jedzą tylko te posiłki. Proszę Państwa – one cierpią za miliony!

Proszę Państwa, pani Zofia Romaszewska powiedziała, że żyła w systemie, w którym Prokurator Generalny miał silną władzę i ona nie chciałaby żyć znowu w takim państwie. Proszę Państwa to naturalne, że prezydent powinien mieć jak najwięcej uprawnień i silną władzę, bo system prezydencki jest najlepszy. Ale, proszę Państwa, ja żyłem w systemie, w którym Bolesław Bierut mianował szefa Sądu Najwyższego. Bolesław Bierut został potem prezydentem, ale nominacji swojej nie odwołał, więc jako prezydent pewnie postąpiłby tak samo. Proszę Państwa, mi wybieranie sędziów przez prezydenta kojarzy się z czasami stalinowskimi i ja nie chciałbym żyć w państwie, w którym prezydent mianuje czy wybiera jakiś sędziów.

Proszę Państwa, KRS powstał, jak prezydentem Polski był gen. Wojciech Jaruzelski. Prezydent Jaruzelski mianował kilku sędziów na wniosek KRSu. Proszę Państwa, gen. Jaruzelski kojarzy mi się ze stanem wojennym. Proszę Państwa, ja nie chcę, by prezydent mianował kogokolwiek, bo mi się to kojarzy ze stanem wojennym. Ze stanem wojennym i czasami stalinowskimi na raz!

Proszę Państwa, komercyjna telewizja podała, że budowa kanału na mierzei wiślanej to będzie wtopa. Pokazała też losowych ludzi, którzy mówili, że to wtopa. Wcześniej losowi ludzie w reżimowej telewizji powiedzieli, że to będzie sukces. Proszę Państwa, jeden traci – drugi się bogaci, ale ja nie o tym. Komercyjna stacja podała, że rosyjskie media podały, że ten kanał to będzie wtopa. Proszę Państwa stalinowska Rosja budowała Biełamorkanał, to jak Rosja może mówić, że budowanie kanału to wtopa?

Po za tym na ulicy mają być korki… Proszę Państwa, ja w czasach stalinowskich przechodziłem przez ulicę… Ulica nie jest niczym dobrym…

Proszę Państwa, transport wodny jest najbardziej ekologicznym transportem. Wiedzieli już o tym Rzymianie, więc jak spojrzymy na mapę Imperium, od razu widać, że było ono mniej/więcej tam gdzie dało się dopłynąć. Proszę Państwa, Rzymianie z powodu ekologii unikali dróg lądowych a w szczególności lasów zanieczyszczonych Germanami. W powiedzeniu, że wszystkie drogi prowadziły do Rzymu chodziło o drogi wodne (które są dobre, bo za komuny ich nie było, bo Stalin zablokował nam drogę wodną, nie dając czubka mierzei).

Proszę Państwa, jakby za czasów rzymskich istniał kanał kiloński, Rzymianie przypłynęliby i na Bałtyk i bylibyśmy już dawno cywilizowani. A tak dopiero niedawno agencja facetów przebierających się za baby – Tootsie - zauważyła, że zeszliśmy z drzew i można nas uznać za ludzi cywilizowanych. Proszę Państwa, jak mogliśmy siedzieć do tej pory na drzewach, jak wszystkie drzewa zjadł kornik-drukarz, bo Unia zabroniła nam go wytruć? Ten kornik-drukarz to bodajże jedyna żywa istota w Polsce, która nie głoduje rotacyjnie! Proszę Państwa, tego nawet za komuny nie było. Jeżeli był kornik to tylko powielacz. A już straszą, że nowa wersja będzie kornik-drukarz 3D. No chyba, że Unia zakazała, bo myśli, że ten kornik-drukarz drukuje ulotki ku obaleniu władzy i obronie demokracji i konstytucji.

Proszę Państwa, za komuny była konstytucja PRL i demokracja ludowa. Więc co ja będę Państwu mówił… Już Państwo wiecie, z czym mi się kojarzy i konstytucja i demokracja…

"The market is a democracy in which every penny gives a right to vote." [Ludwig von Mises] "The battle is a democracy in which every sword gives a right to vote." [Jerzy hr. Ponimirski]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka