izaluka izaluka
184
BLOG

Makabreska? Horror? A może tylko ekonomia i ekologia?

izaluka izaluka Technologie Obserwuj notkę 21

Na czas pandemii łóżka szpitalne z kartonu?

Takie właśnie łóżka szpitalne z kartonu z metalowymi balustradami przedstawiła kolumbijska firma reklamowa ABC Displays z Bogoty. W przypadku śmierci pacjenta łóżka takie łatwo można przekształcić w trumny. Miałoby to pomóc rodzinom, których nie stać na pochówek bliskich w drewnianych trumnach.

image

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/NSgktkuTURBXy9jYTA3ZGJmMS0yMDY4LTQ5ZjItYWFkZi04YzVmMGVjYzQyZWIuanBlZ5KVAs0DwADCw5UCAM0DwMLD

Dyrektor firmy, Rodolfo Gómez powiedział, że nad projektem pracował wraz z prywatną kliniką i ma nadzieję, że zostanie on wykorzystany na szeroką skalę w tych szpitalach, które cierpią na niedobór łóżek.

"Pomysł łóżko-trumien na razie nie zachwycił medyków. Są sceptycznie nastawieni do tego, jak solidne może być takie kartonowe łóżko. Jeden z lekarzy ostrzegł również, że zwłoki należy najpierw umieścić w zamkniętej torbie, a dopiero później w kartonowej trumnie, aby uniknąć potencjalnego rozprzestrzenienia się choroby. "

https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/koronawirus-na-swiecie-kartonowe-lozko-ktore-mozna-przeksztalcic-w-trumne/15kfm63?utm_source=_viasg_fakt&utm_medium=direct&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2#slajd-2


Pomysłowość ludzka/diabelska nie ma granic. Ja też mam bujną wyobraźnię i jestem sobie w stanie wyobrazić też i taki pomysł: stawianie namiotów dla chorych na cmentarzach i przy każdym takim tekturowym łóżku wykopanie odpowiedniego dołu grzebalnego na zaprezentowane łóżka wraz ze zwłokami w razie śmierci pacjenta.Tanio, szybko i ekologicznie.



izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie