izaluka izaluka
325
BLOG

Uprzejme zapytanie do Szanownej Administracji Salonu24

izaluka izaluka Kultura Obserwuj notkę 28

Wielce Szanowna Administracjo, 

Wprawdzie sprawa nie dotyczy mnie osobiście, a do kontaktu z Państwem służyć ma stosowny formularz, ale poważnie zaniepokoił mnie fakt ukrycia całego bloga Blogera @piko.

Dlaczego zdecydowałam się zapytać o to poprzez notkę? Otóż jest to kolejna osoba, która znika z pola widzenia czytających ten portal. Jeśli powodem ukrycia miałby być wpis, pod którym Bloger @Zbyszek zamieścił wydawałoby się sensowny komentarz: 

image 

to jest to co najmniej dziwne. 

Mam nadzieję, że pisząc tę notkę nie naruszam regulaminu, i jednocześnie pragnę wyrazić nadzieję, że ta przedziwna kara, którą Administracja portalu nałożyła na Blogera @piko, to skutek pomyłki i, że zostanie ona przez Państwa zweryfikowana i uchylona.

Jeśli jednak uważają Państwo, że jest ona słuszna, będę wdzięczna za wskazanie co w zeskanowanym powyżej wpisie zasługuje na ukrycie całego bloga, który obserwuje 93 użytkowników, zawiera 668 notek i który wygenerował blisko mln odsłon? Choćby ku nauce innych maluczkich. 

Z poważaniem, 

izaluka

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura