JA-woJOWnik JA-woJOWnik
60
BLOG

JOW i rekonstrukcja rządu RP

JA-woJOWnik JA-woJOWnik Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Od listopada 2015 roku trwa permanentna dyskusja na temat rekonstrukcji polskiego rządu, na czele którego stoi Beata Szydło. Inicjatorem tych dyskusji jest całe gremium osób niezadowolonych z utraty swojej pozycji i swobody w dysponowaniu swym kapitałem.

Mam tu na myśli system finansowy rozliczający zobowiązania Obywateli wobec państwa...

Tu powołam się na słowa jednego z aktywnych działaczy JOW, Jerzego Gieysztora, który w jednym ze swych artykułów publikowanych na witrynie Jednomandatowych Okręgów Wyborczych [1] bardzo dobitnie ocenił cud wygrania przez Prawo i Sprawiedliwość wyborów w 2015 roku:


PiS-owi trafił się jednorazowo wynik wyborczy taki, jaki występuje w ramach ordynacji opartej na JOW. Drugi raz mu się już jak sądzę nie przytrafi. Co PiS zrobi z tym „złotym fantem”? [9 lutego 2016] 

http://jow.pl/kod-a-jow/


Aby dokładnie zilustrować zagadnienie poruszone w tym artykule, proponuję cykl krótkich artykułów na temat JOW - bo jest to bardzo ważne zagadnienie i jeżeli Prawo i Sprawiedliwość nie przygotuje gruntu dla ordynacji JOW - to już nigdy nie stworzymy państwa strzegącego swych Obywateli a społeczeństwo zostanie zmuszone do emigracji tam, gdzie będzie miało zapewnioną egzystencję na oczekiwanym poziomie. Ale już nie będzie to państwo polskie...



https://youtu.be/zbFrLt7r6qM



cdn.


================================

[1]  www.jow.pl







JA-woJOWnik
O mnie JA-woJOWnik

Prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa jest pochodną właściwych relacji społeczno-gospodarczych w państwie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka