Media Narodowe
Media Narodowe
JanuszKamiński JanuszKamiński
426
BLOG

Święto Chanuki... a mnie szlag trafia

JanuszKamiński JanuszKamiński Kultura Obserwuj notkę 16

To jest pisane na bieżąco. Właśnie odszedłem od telewizora. Patrzałem na TVP Info. Bardzo mądrze do ludzi mówił prezes NBP Glapiński. Warto było słuchać.

Nagle dzynks! PILNE!!!

Rany Boskie! Ruskie czołgi wkroczyły do Polski?!

Pan prezydent Rzeczpospolitej Andrzej Duda, otwiera żydowskie święto Chanuki, Dlatego państwowa telewizja informacyjna przerywa ważną wypowiedź - nie byle kogo - prezesa NBP.


Godność narodowa, to między innymi koncentrowanie się na sprawach ważnych dla narodu. To właśnie czynił prezes Glapiński. Bądźmy uczciwi - dla ilu obywateli ważny jest początek żydowskiego święta Chanuki?

Wiem, wiem - w II RP grupa Polaków - żydów była istotnym elementem naszego kraju. Nadal za historyczne tragedie należy im się szacunek i wyrozumiałość. Lecz uważam, że mimo wszystko polscy obywatele są na głównym miejscu. Publiczna TV ZAWSZE głównego odbiorcę powinna widzieć w zwyczajnych Polakach, Nie wiem, czy TVP pracuje na podstawie poleceń "z góry", czy może mają już tak służalczy charakter, że na hasło PREZYDENT PRZEMAWIA, zatrzymają relację z końca świata. Lecz mi się to bardzo nie podoba. To jest po prostu tandeta z PRLu.

Czy ktoś nie wie jeszcze o mnie?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura