entropia entropia
129
BLOG

2013.04.15

entropia entropia Rozmaitości Obserwuj notkę 0

List pierwszej Polki poczętej in vitro: Nie, in vitro nie jest aborcją. Dzieci nie mają specjalnych bruzd

- To, co mnie dziwi i oburza, to sposób, w jaki episkopat oraz poszczególni zwierzchnicy kościelni mówią na ten temat. Jakbyśmy mieli do czynienia z problemem wirtualnym, a nie mówili o życiu i prawie do życia konkretnych dzieci - pisze Agnieszka Ziółkowska.

"Pamiętam, jak mnie przekonywano 10 kwietnia rano, że mój brat być może przeżył, bo trzy osoby przeżyły"

Prezes PiS skomentował w ten sposób ostatnie rewelacje Antoniego Macierewicza. Jednak o takiej wersji wydarzeń Jarosław Kaczyński nie mówił przez trzy lata...

 

Wiadomości

Sasin o Smoleńsku: Mówmy rzeczowo... "A Macierewicz?"

 

Gazeta Wyborcza

Jeśli Kościół nie złagodzi języka, będzie musiał się liczyć z exodusem katolików (komentarz)

Dlaczego TVP powinna puścić hagiograficzny film o Lechu Kaczyńskim?

 

Nie przegap

Podobają się panu manifestacje smoleńskie? "Proszę pana, ja nienawidzę teatru"

"Nasz cel? Nie pieniądze..." - polskie ofiary księży pedofilów tworzą organizację

Koniec epoki niewinności? Dzisiaj nawet dwunastolatki są dorosłe

 

Najczęściej czytane

Skandal obyczajowy w Czechach. Metropolita odchodzi po reportażu o jego burzliwym życiu erotycznym

 

 

 

entropia
O mnie entropia

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości