8 urodziny Michala - autor Joe Chal
8 urodziny Michala - autor Joe Chal
Joe Chal Joe Chal
145
BLOG

Joe Chal: - Eksperymentalny film na 8 urodziny Michała!

Joe Chal Joe Chal Kultura Obserwuj notkę 0

Ten krótki film został zrealizowany eksperymentalną metodą, którą zastosowałem po raz pierwszy w latach 80-siątych w Australii, gdzie mieszkałem i studiowałem będąc jednocześnie członkiem Metro Television Australia Pty/ Ltd.


Na tym można by było zakończyć całe przedstawienie tego krótkiego filmu, gdyby nie tyczyła ona jednej bardzo ciekawej osoby.

Jednym z wykładowców i zarazem wpływowym człowiekiem w australijskich telewizyjnych mediach był mój przyjaciel i nestor australijskiej telewizji Jerzy Toeplitz, późniejszy (po powrocie do Polski pod koniec lat 80-siatych) rektor łódzkiej szkoły teatralnej.

To właśnie on po obejrzeniu mojego przyrodniczego filmu polecił go australijskiej telewizji.

Dziś z urodzinowej zabawy naszego syna Michała mogę zaprezentować podobną edytorską metodę użytą po latach po raz drugi.

Zapraszam do dyskusji!

Joe Chal vel Chalubowicz


Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura