johndoe johndoe
185
BLOG

Tresowanie lemingów. odcinek II

johndoe johndoe Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Życie samo prosi się o komentarz, więc nawet jakbym nie chcial....

Telewizja Polska podała nazwiska osób biorących udzial w linczu na pani Ogórkowej (jak chcieliby ortodoksi), czy też ustawce Kurwizji (jak chciałyby ortodoksyjne lemingi, no może bardziej bezmózgie niż ortodoksyjne). Nie chwaląc się, jednego uczestnika rozpoznałem sam wcześniej (https://www.salon24.pl/u/el-zorro/931793,piekna-ustawka-z-piekna-ogorek#comment-15790871), i nie był mi do niczego Kurski potrzebny. Ale przecież nie w tym rzecz. Po ruchu Kurskiego Jacka piłeczkę odbił Kurski Jarosław i obwieścił "Samosąd". A lemingi aż zaklaskały z oburzenia, że jak to, nazwiska? Imiona? 

Lemingi, wiadomo, mózgi małe, ale okazało się, że i pamięć u leminga niezbyt. Bo kilka dni wcześniej tenże sam Jaroslaw Kurski obwieścił z wielką pompą urbi et orbi, że do Kaczora przyszedł Astriak po pieniądze. Ot, taki tam biznesmen. Gerald Birgfellner. I mnie się zapalił problemator. Bo ja go wczesniej nie znałem. Lemingi na pewno też. Czy Kurski Jarosław miał pozwolenie na ujawnienie danych osobowych Geralda Birgfellnera?  Czy może w przypadku Austriaków ujawnienie danych osobowych to nie jest już samosąd,  a obywatelski obowiązek?

Podpowiedź dla lemingów (bo na pewno nie pamiętajo). Mecenas Giertych wyraził w imieniu klienta żal, ze taśmy ujrzały światło dzienne, więc ciężko będzie udowodnić, że pan Gerald udzielił jednak zgody Kurskiemu Jarosławowi.

ps. Mam dla Was drogie lemingi, jeszcze jedna zagadkę. 

Dlaczego Rywin przyszedł negocjować (tudzież oferować 17 mln) do Adama Michnika? Czy Adam Michnik reprezentował spółkę Agora S.A? Bo we władzach spółki Adama Michnika nie było. Czy pan Adam prowadził działalność gospodarczą? Odprowadzał od tejże działalności ZUS? Więcej następną razą, bo jeszcze hercklekotu dostaniecie, a tego bym przecież nie chciał.

http://wyborcza.pl/7,75398,24430723,tvp-upublicznila-wizerunki-protestujacych-samosad-po-sklada.html

http://wyborcza.pl/7,75398,24408884,tasmy-kaczynskiego-tak-prezes-pis-prowadzi-wielki-biznes-za.html

https://twitter.com/GiertychRoman/status/1091031890591653888

johndoe
O mnie johndoe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura