Julka Palmer Julka Palmer
624
BLOG

"Pan Jarek" do Wodza Narodu?

Julka Palmer Julka Palmer Polityka Obserwuj notkę 58

Mężczyzna: Z czego się pan Jarek śmieje?

J. Kaczyński: Panem Jarkiem to ja byłem 40 lat temu.

M: A jak mam mówić: panie prezesie? Nie jestem w tej partii.

JK: Najlepiej, żeby pan w ogóle nic nie mówił.

M: Ale ja sobie będę mówił, proszę pana, to wolny kraj.

JK: W każdym razie nie do mnie.

M: A dlaczego nie? Pan stoi koło mnie.

JK: Bo ja sobie tego nie życzę.

M: To pan nie słucha.

I wtedy... Jarosław Kaczyński zwraca się do policjantów słowami: jesteście z policji, tu się dzieją rzeczy, które nie powinny się dziać, a państwo nie interweniują. Wtedy jeszcze raz do rozmowy włącza się mężczyzna: Powiedziałem Panie Jarku, czy to zabronione ?

I jeszcze Lech Wałęsa zabiera głos: – Pewnych rzeczy się nie rusza, bo to śmierdzi – mówi były prezydent.image

Fleja, ale pan.

image

image

Julki nie trzeba pocieszać! Moim zdaniem to najtwardsza zawodniczka wśród lemingów i sama jedna potrafi w pył rozbić różnych Królików, Sowińców i Kopaczelów. O jej bezkompromisowości będą jeszcze w szkołach uczyć. Ot co :) ROBIN412327.01.2015 00:23 8213933 * PiS to zło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka